مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره یکساله کارخانه تولید اطلاعات در یک نگاه

0 21

«کارخانه تولید اطلاعات» نام دوره‌ای آموزشی است که ۶ سال است توسط مدیر سبز برگزار می‌شود. در این دوره به متخصصان و مدرسان آموزش داده می‌شود چگونه یک کسب‌و‌کار آموزشی حرفه‌ای راه‌اندازی کنند

دوره کارخانه تولید اطلاعات دقیقا چیست؟

«کارخانه تولید اطلاعات» نام دوره‌ای آموزشی است که ۶ سال است توسط مدیر سبز برگزار می‌شود. در این دوره به متخصصان و مدرسان آموزش داده می‌شود چگونه یک کسب‌و‌کار آموزشی حرفه‌ای راه‌اندازی کنند و با تولید فیلم، صوت، کتاب، دوره‌های آنلاین، کارگاه‌های حضوری، همایش و … و همچنین بازاریابی حرفه‌ای، در کار آموزش درآمدی عالی داشته باشند و همچنین هزاران مشتری راضی و خوشحال داشته باشند.

اگر مدرس یا متخصص هستید آیا می‌دانید زندگی شما چگونه باید باشد؟

هر روز از کارتان نهایت لذت را می‌برید چون برای خودتان کار می‌کنید و به راحتی ایده‌های خودتان را پیاده می‌کنید. نگران درآمد نیستید چون درآمدی بسیار عالی دارید و اطرافیان به ارزش شما پی‌برده‌اند. در ساعت‌هایی که کار نمی‌کنید و در مسافرت و تفریح هستید باز هم درآمد دارید. با تدریس و سخنرانی اعتبار خوبی بین علاقه‌مندانتان کسب کرده‌اید. کتاب چاپ شده‌ای دارید و دیگران شما را فرد بسیار ارزشمندی می‌دانند. شما نویسنده کتاب هستید! با جستجوی گوگل، فیلم‌هایی از شما پیدا می‌شود و هرکسی در حوزه فعالیت شما، شما را می‌شناسد!

دوره یکساله کارخانه تولید اطلاعات در یک نگاه

زمان آغاز دوره: پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ 
تعداد جلسات: ۲۰ جلسه یک‌روزه 
زمان برگزاری: دو پنجشنبه در ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر  
مدرس: ژان بقوسیان 
مخاطب: مدرسان، سخنرانان و تمام کسانی که به تدریس و تولید محتوا علاقه دارد

www.modiresabz.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.