مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

چهارمین مجمع جهانی کارآفرینی و ارزش آفرینی جوانان ایران[رویداد آنلاین]

0 142

ماموریت این برنامه، ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی در میان جوانان و دانشجویان به صورت محلی و در سراسر جهان، با هدف ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر با چشم انداز سال 2050 است. این برنامه همه ساله به میزبانی و همکاری یک مجموعه ی علمی معتبر در کشور های مختلف برگزار می گردد

مجمع جهانی کارآفرینی جوانان (JWEF) که مشتق شده از مجمع جهانی کارآفرینی است از سال 2008 تاکنون توسط دانشگاه EM-Lyon فرانسه و با همکاری برخی از موسسات و شرکت‌های بزرگ و معتبر بین المللی برگزار می‌گردد. ماموریت این برنامه، ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی در میان جوانان و دانشجویان به صورت محلی و در سراسر جهان، با هدف ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر با چشم انداز سال 2050 است.

این برنامه همه ساله به میزبانی و همکاری یک دانشگاه معتبر در کشور های مختلف برگزار می‌گردد و کشورهای فرانسه، سنگاپور، مالزی، چین، آرژانتین، شیلی، و … بطور فعال برگزار کننده این برنامه بین المللی می‌باشند و اینک ما مفتخریم تا برای چهارمین بار، مجمع جهانی کارآفرینی جوانان را در ایران برگزار نماییم. 

با توجه به شرایط ویژه کشورمان به علت همه‌گیری بیماری COVID-19، چهارمین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران، هشتم و نهم مهرماه 1399 بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود بیش از ده هزار نفر از مدیران استارتاپ‌ها، کارآفرینان، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فناوری مستقر در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری کشور و سایر علاقمندان کسب و کار این رویداد را بصورت آنلاین و رایگان تماشا نمایند.

برای اطلاع از برنامه‌های برگزار شده در سال‌های گذشته، به سایت مجمع به آدرس weniforum.com و jwef.ir مراجعه کنید.

سخنرانان (به ترتیب حروف الفبا)

چهارمین مجمع جهانی کارآفرینی و ارزش آفرینی جوانان ایران
چهارمین مجمع جهانی کارآفرینی و ارزش آفرینی جوانان ایران

ثبت نام از طریق ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.