مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

مارسل دسایی؛بازیافت؛ آن را هدف خود قرار دهید!

مارسل دسایی اهمیت بازیافت را در جام جهانی قطر 2022 یادآور می شود

0 74,588

مارسل دسایی در طول دوران بازیگری درخشان به اهداف زیادی دست یافت، از جمله قهرمانی در جام جهانی فوتبال 1998 با فرانسه. اکنون، مدافع سابق هدف دیگری را دنبال می‌کند: تشویق هواداران به بازیافت درست در حین حضور در جام جهانی FIFA. با شروع جام جهانی فوتبال 2022 در دوحه در اواخر این ماه، میلیون ها هوادار به مسابقات می روند، در جشنواره هواداران فیفا شرکت می کنند و از همه چیزهایی که قطر ارائه می دهد لذت می برند.

Desailly و FIFA از هواداران می خواهند که به طور مثبت در تعهدات پایداری کشور مشارکت داشته باشند و قطر را تا آنجا که می خواهند تمیز بگذارند. این شامل پیروی از برچسب‌های مشخص شده روی سطل‌ها در همه مکان‌های جام جهانی فوتبال است: آبی برای مواد قابل بازیافت و سیاه برای همه زباله‌های دیگر است.

دسایلی که در قطر خواهد بود گفت: « من فکر می‌کنم که ارتباط واقعی دنیای فوتبال با این کمپین مهم است، زیرا ما فرصتی واقعی برای تغییر همه چیز از طریق توجه تک تک ما داریم . »

” بنابراین، به عنوان یک ورزشکار سابق، برای من مهم است که موضع بگیرم تا توضیح دهم و سعی کنم توجه مردم را به نیاز به انتخاب کردن جلب کنم و تا حدودی مراقب باشم تا بتوانیم جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنیم.” عنصر کلیدی استراتژی پایداری فیفا، که به دنبال به حداکثر رساندن پایداری فعالیت های آماده سازی، برگزاری و پس از مسابقات جام جهانی 2022 است.

 مارسل دسایلی : «بازیافت. آن را هدف خود قرار دهید !»

«استراتژی پایداری جام جهانی 2022 فیفا برای همه کارهایی که ما در فیفا و با همکاری شرکای خود در قطر برای این مسابقات انجام می دهیم، محور است. به حداقل رساندن زباله و افزایش بازیافت عناصر کلیدی یک رویداد پایدار است. فدریکو آدیچی ، رئیس بخش پایداری و محیط زیست فیفا، گفت: یکی از اهداف استراتژی به حداقل رساندن زباله های ارسال شده به محل دفن زباله از سایت های مسابقات و ترویج مدیریت زباله و راه حل های بازیافت در قطر است.

حضور مارسل در هیئت مدیره و افزایش آگاهی در مورد نقشی که همه در بازیافت می توانند ایفا کنند فوق العاده است. ما با هم می توانیم تأثیر مثبت و پایداری داشته باشیم.» در اوایل سال جاری، قطر 2022 اولین جام جهانی فیفا بود که گواهینامه بین المللی پایداری ISO 20121 را کسب کرد. در طول جام جهانی فیفا، فیفا کمپین Save the Planet خود را در طول مسابقات خاصی برای افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوا اجرا خواهد کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.