مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

سقوط آزاد بیت کوین تا زیر 20 هزار دلار

افت شدید قیمت بیت کوین و ترس شدید از خرید و فروش آن

0 3,975

بیت کوین امروز یک سقوط ناگهانی را تجربه کرد و رکوردی تازه زد نزول قیمت تا کمتر از 20 هزار دلار ، حتی برای لحظاتی قیمت آن وارد کانال 18000 دلار شد. در حال حاضر این ارز دیجیتال با افت 8 درصدی در حدود قیمت 19400 دلار معامله می شود.

به گزارش مدیرنامه از اقتصاد نیوز بیت کوین امروز با یک سقوط ناگهانی، به کمتر از 20 هزار دلار رسید و حتی برای لحظاتی قیمت آن وارد کانال 18000 دلار شد. هم اکنون این ارز دیجیتال با افت 8 درصدی در حدود قیمت 19400 دلار معامله می شود. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر 369 میلیارد دلار است.

با افت امروز، بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی 32 درصد رسید. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 32 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با روزهایی که افت قیمت شدید رخ می دهد، ارزش معاملات پایین محسوب می شود. در روزهایی که افت قیمت شدید رخ می دهد، ارزش معاملات به شکل چشمگیری افزایش می یابد اما این بار چنین اتفاقی رخ نداده است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز عدد 6 را نمایش می دهد. این عدد نشان دهنده وجود ترس شدید در بازار است. تا به حال تنها یک بار پیش آمده که شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد 5 برسد و امروز شاخص ترس و طمع تنها یک رقم بالاتر از این کف تاریخی است. در حال حاضر بیت کوین در یکی از بحرانی ترین موقعیت های تاریخ خود به سر می برد.

با سقوط امروز، فاصله بیت کوین از سقف تاریخی به 72 درصد رسید.

فاصله اتریوم با سقف تاریخی به 79 درصد رسید

اتریوم هم امروز افت سنگینی داشت. کاهش 9 درصدی قیمت، اتریوم با به حدود هزار دلار رسانده است. البته برای دقایقی اتریوم با نرخ کمتر از هزار دلار هم معامله شد.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 15 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 122 میلیارد دلار است.

افرادی که یک هفته قبل اتریوم خریده اند هم اکنون 36 درصد در زیان هستند و افرادی که در سقف 4851 دلاری خرید کرده اند و هنوز اتریوم خود را نفروخته اند، به زیان 79 درصدی رسیده اند.

رشد 7 درصدی بیت کوین کش در روز سقوط بازار

با وجود افت سنگین بیت کوین، آلت کوین ها سقوط وحشتناکی نداشته اند. گرچه که اکثر آن ها افت کرده اند، اما افت قیمت دو رقمی در بازار بسیار کم است.

در فهرست 50 ارز برتر بازار بیشترین افت را لئو داشته که 12 درصد کاهش قیمت را ثبت کرده و پس از آن هم الروند با افت 11 درصدی قرار دارد.

در این فهرست، بیت کوین کش خلاف مسیر بقیه ارزها حرکت کرده و با رشد 7 درصدی، از افت امروز بازار تاثیرپذیری نداشته است. البته چند نماد دیگر هم افت نکرده اند اما رشد آن ها هم کمتر از یک درصد بوده که رقم چشمگیری نیست.

ارزش بازار به کمتر از 850 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 6.6 درصدی به رقم 847 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 8 درصد کاهش داشته و عدد 69 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای کمتر از 5 میلیارد دلار بوده و 61 میلیارد دلار هم در استیبل کوین ها معامله شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.