مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز صورت می‌گیرد

0 25
پذیرش دانشجو بدون کنکور

در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو بدون کنکور

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان فارس از پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز خبر داد.

به گزارش ایسنا، زاهدی در جمع خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز برای ترم تحصیلی بهمن، در رشته‌های مختلف و در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی، دانشجو می‌پذیرد.

زاهدی گفت: در این ترم تحصیلی و در مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز در رشته‌های نرم افزار، برنامه‌سازی کامپیوتری، کاردانی فنی بازسازی رایانه‌ای، کاردانی حرفه‌ای انیمیشن و فناوری اطلاعات-اینترنت و شبکه‌های گسترده، پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

وی همچنین گفت: برای مقطع کارشناسی ناپیوسته، در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات گرایش فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری اطلاعات گرایش امنیت اطلاعات، پذیرش دانشجو در ترم بهمن انجام خواهد شد.

زاهدی با بیان اینکه از ابتدای بهمن‌ماه امسال ثبت‌نام دوره‌های کاردانی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس آغاز شده است، گفت: این زمان تا سیزدهم بهمن ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان فارس بیان کرد: ثبت‌نام برای رشته‌های کارشناسی از شانزدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد.

زاهدی از علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره‌های دانشگاهی خواست که برای ثبت‌نام به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در تقاطع بلوار عدالت و بلوار رحمت، روبروی کوچه ۲۱ مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، تلفن‌های ۳۳۸۲۶۴۹۲۲ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۶ برای تماس و کسب اطلاع اعلام شده است.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، زاهدی در پایان یادآور شد: مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی شیراز، فعالیت خود را از سال ۷۷، زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز کرده و از باسابقه‌ترین و توانمندترین مراکز آموزش‌عالی استان فارس محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.