مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

جایزه حرفه ­ای کیفیت جامعه کیفیت آمریکابه دکتر عباس سقایی تعلق گرفت

جایزه حرفه ­ای کیفیت جامعه کیفیت آمریکابه دکتر عباس سقایی، تعلق گرفت
0 166

جایزه حرفه ای کیفیت جامعه کیفیت امریکا در خاورمیانه و افریقا (ASQ MEA Quality Professionals Award) در سال 2019 به استاد دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، دکتر عباس سقایی، تعلق گرفت.

جامعه کیفیت امریکا(ASQ)  معتبرترین انجمن در حوزه مهندسی و مدیریت کیفیت در جهان است که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و با اراﺋه خدماتی مانند آموزش، صدور گواهینامه های حرفه ای و نشر دانش روز کیفیت، شبکه ای گسترده از متخصصان کیفیت را در جهان ایجاد کرده است و دارای بیش از 75000 عضو در 150 کشور دنیاست. 

www.asq.org  یکی از فعالیت های انجمن کیفیت آمریکا شناسایی افرادی است که توانسته اند در ابعاد مختلف چنین حوزه هایی فعالیت های برجسته ای داشته باشند و تلاش های آن ها نتایج اثربخشی به همراه داشته است.

در سال 2015، جامعه کیفیت امریکا  (ASQ)برای اولین بار جایزه کیفیت را برای متخصصان کیفیت خارج از امریکا تعیین کرد. جایزه متخصصان کیفیت (ASQ MEA Quality Professionals Award) اولین جایزه ای است که در این راستا ایجاد شده و در منطقه خاورمیانه و افریقا با برند ASQ اهدا می گردد.

هر سال در روز بین المللی کیفیت پس از ارزیابی توانمندی علمی و اجرایی افراد کاندیدا در زمینه های مختلفی مانند انجام پروژه های اثربخش، بررسی کیفیت کتاب ها و مقاله های منتشر شده، میزان فعالیت در نشر و فرهنگ سازی اصول کیفیت در جامعه، انجام کارهای داوطلبانه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همچنین انجام مصاحبه ها، یک تا سه نفر را برای دریافت جایزه انتخاب می کنند.

در سال 2019، جایزه حرفه ای کیفیت جامعه کیفیت آمریکا در منطقه خاورمیانه و آفریقا (ASQ MEA Quality Professionals Award)  تنها به ایران تعلق گرفت. همایش روز جهانی کیفیت در 11 نوامبر 2019، در اتاق صنعت و تجارت شهر شارجه امارات متحده عربی برگزار شده و این جایزه به دکتر عباس سقایی، استاد تمام گروه مهندسی صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات تهران اهدا شد.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.