مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

بیماری کرونا چه تاثیری در رفتار کاربران گذاشته است؟

0 15

ررسی رفتار کاربران توسط پلتفرم بازار در۴۵ روز ابتدایی شیوع کرونا نشان می‌دهد ۶۵۰هزار مرتبه کلمات مرتبط با کرونا جست‌و جو و سه و نیم میلیون دقیقه ویدیوی آموزشی مرتبط با این ویروس تماشا شده‌ است.

خبر رسمی ورود کرونا به ایران بین ۲۹ تا ۳۰بهمن ماه  صورت گسترده و رسمی در رسانه‌ها اعلام شد. در نتیجه اول اسفند ماه به عنوان آغاز دوره کرونا در ایران در نظر گرفته شده است. این گزارش رفتار کاربران را از یک اسفند تا انتهای هفته دوم فروردین ۹۹ با هفته‌های قبل ازآن مقایسه کرده است.

بر اساس تحلیلی که این گزارش از داده‌ها ارائه کرده است، بیشترین کلمات جستجو شده مرتبط با کرونا کلماتی مانند تست کرونا، سامانه مقابله با کرونا، بازی کرونا، نرم افزار کرونا، تب سنج کرونا، کرونا سنج و کرونا ویروس هستند. این جستجوها در نیمه اسفند به اوج  خود رسیده است.

کاربران این پلتفرم از ابتدای اسفند ماه ۳۳ درصد بیشتر از هفته های قبل در سال ۹۸ برنامه های جدید را دانلود یا به روز رسانی کرده اند. که این میزان اکنون به ۳۱۴ میلیون دانلود و به روزرسانی برنامه و بازی رسیده است.

برنامه های مربوط به درمان با رشد ۱۰۰درصدی رو به رو شدند به طوری که رکورد سرعت یک میلیون نصب فعال در یک روز با دانلود برنامه رسمی ستاد مقابله با کرونا شکسته شد. اپلیکیشن‌های حوزه دورکاری رشد ۱۳ درصدی را تجربه کردند و برخی بازی‌های موبایلی مانند دریفت بی‌نهایت ۲ تا ۱۱۸درصد رشد داشته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.