مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

بهترین لپتاپ‌های کارکرده بازار که می‌توانید با قیمت مناسب تهیه کنید

0 22

وقتی صحبت از گجت‌های کارکرده است، شاید لپتاپ‌ها تنها محصولاتی باشند که خریدشان برای همه کاربران پیشنهاد می‌شود.

اگرچه در چند سال اخیر تغییرات نرخ ارز قیمت لپتاپ‌های بازار را دگرگون کرده اما بازار لپتاپ‌های کارکرده همیشه وجود داشته و همین باعث شده در چند سال اخیر رونق بیشتری پیدا کند. تفاوتی نمی‌کند پول زیادی برای خرید یک لپتاپ ندارید یا نمی‌خواهید برای یک لپتاپ آکبند و نو پول بیشتری بدهید، لپتاپ‌های کارکرده همیشه گزینه‌های خوبی هستند.

برای کاربرانی که لپتاپ‌های قدرتمندی می‌خواهند، بازار لپتاپ‌های کارکرده محصولات خوش‌قیمتی دارد و برای افرادی که انتظار زیادی از لپتاپ خود ندارند، بازار محصولات کارکرده مناسب است.

بنابراین اگر توانایی خرید لپتاپ‌های نو بازار را ندارید، می‌توانید روی لپتاپ‌های کارکرده حساب باز کنید. در ادامه تعدادی از بهترین لپتاپ‌های کارکرده بازار که می‌توانید با قیمت مناسب تهیه کنید را به شما معرفی می‌کنیم اما فراموش نکنید در بازار لپتاپ‌های کارکرده محصولاتی وجود دارند که کاربران آن‌ها را تقویت کرده‌اند. بنابراین با اطلاعاتی که به صورت رسمی درباره هر لپتاپ وجود دارد، فاصله گرفته‌اند.

لپتاپ HP مدل ZBook 14

لپتاپ HP مدل ZBook 14

قیمت: حدود ۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان

با صفحه نمایش ۱۴اینچی مجهزشده به فناوری IPS-FHD و وزنی کمتر از ۱.۶ کیلوگرم، ZBook 14 می‌تواند لپتاپ مدرنی باشد که می‌توانید به عنوان یک محصول کارکرده بخرید. حافظه اصلی این لپتاپ از نوع HDD و با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است و پردازنده اینتل Core i7-4600U به ۸ گیگبایات رم DDR3 آن کمک می‌کند تا با نصب یک ویندوز ۱۰ به محصولی پرسرعت و قابل اطمینان تبدیل شود. انرژی مورد نیاز پردازنده گرافیکی AMD M4100 این لپتاپ هم توسط باطری لیتیوم یونی ۳ سلولی تامین می‌شود.

لپتاپ Dell مدل Precision M2800

قیمت: حدود ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

شاید ۲.۵ کیلوگرم وزن زیادی برای یک لپتاپ باشد اما فراموش نکنید با یک محصول قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ مواجه هستیم. لپتاپ M2800 با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از فناوری NT-FHD کمک می‌گیرد تا باطری لیتیوم یونی ۹ سلولی آن برای مدیریت انرژی‌اش کافی باشد. درکنار پردازنده اینتل Core i7-4810MQ در کنار ۸ گیگابایت رم DDR3 به شما کمک می‌کنند تا پردازنده گرافیکی AMD W4170M را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین به کار بگیرید.

لپتاپ Lenovo مدل Ideapad Z5170

لپتاپ Lenovo مدل Ideapad Z5170

قیمت: حدود ۷.۴۰۰.۰۰۰ تومان

با یک ترابایت حافظه اصلی که به صورت HDD در نظر گرفته شده و ۸ گیگابایت رم DDR3 باید بدانید با لپتاپ قدرتمندی روبرو هستیم. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی آن باعث شده وزن نسبتا زیادی داشته باشد و با ۲.۵ کیلوگرم به یک باطری ۴ سلولی لیتیوم یونی مجهز شود. اما سخت‌افزار اصلی، بزرگترین برگ برنده Z5170 است. جایی که با یک پردازنده اینتل Core i7-5500U کارت گرافیکی AMD  Dardeon R9 M375 هم وجود دارد.

لپتاپ Asus مدل K541UJ

قیمت: حدود ۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان

لپتاپ‌های ایسوس همیشه جز محصولات گران‌قیمت و باکیفیت بازار کامپیوترهای شخصی هستند. بنابراین طبیعی است که برای خرید یک محصول ایسوس به سرمایه بیشتری نسبت به مدل‌های دل و لنوو نیاز داشته باشید. وزن ۲ کیلوگرمی این لپتاپ با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی یعنی با مدلی سبک مواجه هستیم که سخت‌افزار بی‌نظیری دارد. پردازنده اینتل Core i7-7200U با یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 920MX با دو گیگابایت حافظه همراه شده تا هشت گیگابایت رم DDR4 آن، این لپتاپ را به یک غول قدرتمند تبدیل کند. با این حال باطری لیتیوم یونی ۳ سلولی آن برای تامین انرژی برای زمان طولانی چندان کافی نیست.

لپتاپ HP مدل Pavilion AY073NIA

لپتاپ HP مدل Pavilion AY073NIA

قیمت: حدود ۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان

وقتی بودجه بیشتری برای خرید یک لپتاپ در نظر می‌گیرید باید انتظارات بیشتری از آن داشته باشید. این لپتاپ دو کیلوگرمی از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بهره می‌برد که پنل TFT-FHD آن انتظارات لازم را برآورده نمی‌کند. با این حال اگر لپتاپ خود را زیاد جابجا نمی‌کنید می‌توانید از قدرت بالای سخت‌افزار این لپتاپ استفاده کنید. باطری لیتیوم یونی ۴ سلولی آن به شما کمک می‌کند تا تجربه خوبی در استفاده از رم ۱۲ گیگابایتی DDR4 آن داشته باشید و حافظه یک ترابایتی آن برای انتقال حجم بالایی از اطلاعات کافی به نظر می‌رسد.

فراموش نکنید که پردازنده اینتل Core i7-6500U با کارت گرافیکی AMD  Dardeon R7 M440 این لپتاپ تقریبا در پردازش سخت‌ترین کارهایی که از یک لپتاپ انتظار داریم هم به شما کمک می‌کنند.

لپتاپ Dell مدل Latitude E7450

قیمت: حدود ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

آیا پرداخت ۱۰ میلیون تومان برای یک لپتاپ کارکرده واقعا ارزش دارد؟ در شرایطی که لپتاپ‌هایی مشابه با E7450 قیمتی بیشتر از ۱۳ میلیون تومان دارد، خرید این لپتاپ چندان هم غیرمنطقی نیست. این مدل از محصولات دل یکی از سبک‌ترین لپتاپ‌های قدرتمند بازار است که با وزن ۱.۵ کیلوگرمی از باطری لیتیوم یونی ۴ سلولی استفاده می‌کند تا انرژی مورد نیاز ۱۶ گیگابایت رم DDR3 خودش را به دست آورد. صفحه نمایش این لپتاپ ۱۴ اینچ است که شاید کوچک باشد اما با فناوری IPS-FHD کار می‌کند که کیفیت بالای آن را تضمین خواهد کرد.

حافظه اصلی این لپتاپ در حقیقت یک هارد SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است که کیفیت را فدای کمیت کرده و تا با همراهی پردازنده اینتل Core i7-5600U با محصولی درجه یک و بی‌نظیر روبرو باشیم. با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 840M که دو گیگابایت حافظه دارد، خیال شما برای همیشه راحت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.