مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

برگزاری کمیته ارزیابی محصولات برتر فناورانه پارک فناوری پردیس

0 19

کمیته ارزیابی اولیه از محصولات برتر فناورانه پارک فناوری پردیس، با هدف انتخاب جهت رونمایی محصولات در اجلاس سالیانه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، کمیته ارزیابی اولیه محصولات برتر فناورانه با حضور حسین صابری قائم‌مقام ریاست پارک،‌ اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری، سید علی هزاوه معاون امور فناوری و احمد عسگری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

پس از اعلام فراخوان ارزیابی و رونمایی محصولات برتر فناورانه، 31 طرح از طرف 25 شرکت ارسال شد که از میان آنها 9 طرح از 9 شرکت به مرحله بعد راه یافتند. طرح‌های ارسالی بر اساس شاخص‌های «عدم معرفي محصول و يا نوع ارتقاء يافته آن در دوره‌هاي قبلي رونماييِ اجلاس خانواده پارك و يا در جشنواره‌ها و رسانه‌هاي داخلي و خارجي كشور»، «كامل بودن فرايند تجاري‌سازيِ طي شده و وجود سابقه فروش حداكثر 2 سال متناسب با ظرفيت بازار محصول» و «دارا بودن مجوز و تأييديه فني از مراجع ذي‌صلاح» مورد بررسی قرار گرفتند.

در مرحله دوم ارزیابی،ضمن بررسی سطح فناوری محصولات، شاخص هایی از جمله«تأثيرگذاري بر رفع نيازهاي حياتي و راهبردي كشور و كاهش يا قطع وابستگي به كشورهاي خارجي»، «انجام فرايندهاي لازم به‌منظور اخذ مالكيت‌هاي معنوي لازم مرتبط با محصول»، «وجود محصول در فهرست كالاها و خدمات دانش‌بنيان و يا دارا بودن ظرفيت حضور در اين فهرست» بررسی می‌شود. این مرحله از ارزیابی همراه با بازدید کارشناسان فنیِ خبره پارک فناوری پردیس از محصولات انجام می‌گیرد.

شایان ذکر است، پس از بررسی فنی محصولات و تشکیل کمیته ارزیابی ثانویه، نتیجه نهایی تا نيمه مردادماه مشخص شده و از محصولات برتر در هفدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترين‌هاي پارك كه در شهريورماه برگزار خواهد شد، رونمایی مي‌گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.