مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

اهتمام تمام بدنه وزارت صمت برای تحقق جهش تولید

0 22

رحمانی گفت: در سال “جهش تولید” همه برنامه‌های حرکت آفرین و مشوق‌های نتیجه بخش را با جدیت تمام دنبال خواهیم کرد تا دستور مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تبریک فرارسیدن سال جدید به پیشگاه ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری، اعلام کرد: مایه افتخار است که در ادامه سال “رونق تولید“، سال ۱۳۹۹ نیز از سوی رهبری گرانقدر به عنوان “جهش تولید” مزین شد.

رضا رحمانی تصریح کرد: این نامگذاری ارزشمند از چند وجه دارای اهمیت و مستلزم اقداماتی متناسب است؛ بنابر این با لبیک جانانه به ندای رهبر فرزانه انقلاب، خود و ارکان وزارت صمت را مکلف در ثمردهی حداکثری اهداف “جهش تولید” در سال پیش روی می‌دانم.

وی با اشاره به ارزیابی حضرت آیت الله خامنه‌ای از پیشرفت شعار سال ۹۸ یعنی “رونق تولید” که فرمودند، گزارش‌های موثق از بازگشت به کار برخی از کارخانه‌های راکد یا تعطیل، افزایش ظرفیت تولید بعضی از واحدها، به میدان آمدن شرکت‌های دانش‌بنیان و برداشتن گام‌های جدی در پژوهش و تحقیق به‌عنوان سرچشمه تولید، بود، اضافه کرد: همچنان که ایشان نیز تصریح کردند در سال ۹۸ علاوه بر استقبال صاحب نظران از شعار رونق تولید، در عمل نیز از آن استقبال شد و با کار و تلاش دستگاه‌های مختلف، تولید تا حدودی به راه افتاد البته اثر آن در زندگی مردم محسوس نشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در سال “جهش تولید” همه برنامه‌های حرکت آفرین و مشوق‌های نتیجه بخش را با جدیت تمام دنبال خواهیم کرد تا دستور مقام معظم رهبری برای مشهود بودن آثار اقدامات در زندگی مردم، ظهور و بروز جدی و کاملاً موثری داشته باشد،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.