مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت اول[Inc]

۳۰ مدیرعامل عادت روزانه سرّی خود را که موجب موفقیت آن‌ها می باشد را افشا می کنند
0 15

به هر مدیر عاملی که یک شرکت سودآور را اداره میکند نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را کشف کرده است. یک ویژگی بسیاری از این رهبران مشترک است: ثبات.
این نکات کاربردی از عادتهای مدیران موفق در سه قسمت ارائه می کردد

موسسه Inc از مدیران عامل شرکتهای موفق درخواست کرده تا یک عادت خود را که دلیل موفقیتشان است را فاش کنند حتما با پاسخ هایشان غافلگیر خواهید شد به هر مدیر عاملی که یک شرکت سودآور را اداره میکند نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را کشف کرده است..

۱. هر روز یک چیز جدید را امتحان کنید.

” هر روز، خودم را مجبور می‌کنم کاری انجام دهم که خارج از منطقه امن و حیطه راحتی من باشد. اگر من در سال ۲۰۰۸ منطقه امنم را ترک نکرده بودم تا آن بلیط یک طرفه را برای بوینوس آیرس بخرم من هرگز شریک تجاری ام، آرون آتش اشتاین، را ملاقات نمی‌کردم و BucketFeet, هرگز وجود نخواهد داشت.”

“راجا مانی”، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل “ BucketFeet, “، نام تجاری کفش است که در سال ۲۰۱۱ پس از ملاقات اتفاقی بین دو مسافر تاسیس شد. این شرکت از یک جفت کفشِ با دست تزیین شده تا یک برند رشد کرده‌ است که با بیش از ۲۰۰۰۰ هنرمند در بیش از ۱۰۰ کشور هم‌کاری میکند .

۲. روزهای بد یک انتخاب هستند

” من یکی از طرفداران بزرگ مایک بلومبرگ هستم و اخیرا او را دیدم که ​با آلن پاتریکف در یک مراسم صحبت می‌کرد.در یک لحظه رو به پاتریکف کرد و چیزی در مورد تاثیر گذاری گفت ” آلن، من ۷۳ ساله هستم، شک ندارم و من روزهای بدی را سپری نمی‌کنم.” اداره کردن یک شرکت واقعا دشوار است و هر روز متفاوت است، اما داشتن یک روز بد یک انتخاب است.”

دن تران، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت “ Managed by Q“، یک دفتر تمیز کاری ، مدیریت و تعمیر و نگهداری که اخیرا از نیویورک سیتی و شیکاگو به سان‌فرانسیسکو گسترش یافته ‌است.

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت دوم[Inc]

۳. در مورد گرایش به چه چیزی آگاه باشید.

او گفت: ” من هر روز یک یا دو ساعت وقت صرف اخبار فنی در توئیتر می‌کنم. خوب نیست که بر سر کاری که دیگران انجام می‌دهند تمرکز کنید، اما مطلع شدن مطمئنا مهم است.”  

مایکل بروخ، موسس و مدیر عامل “willow“، یک شبکه اجتماعی جدید که بر شخصیت و گفتگو تمرکز دارد و با این که چگونه دوستی‌ها بصورت آفلاین شکل می گیرند

۴. تا جای ممکن دعوت‌ به جلسات و رویدادهای بیشتری را بپذیرید.

” شما هرگز نمی‌دانید که چه کسی را ملاقات خواهید کرد یا چه توصیه‌ای دریافت خواهید کرد.”

لیات زاکای، موسس و مدیرعامل Donde Fashion,، یک موتور جستجوی تصویری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از بیش از ۶۰۰۰ برند و بیش از ۱ میلیون محصول خرید کنند.

۵. به طور مداوم آزمایش کنید.

من همیشه چیزهای جدید را امتحان می‌کنم و نحوه کار خود را تغییر می‌دهم. وقتی بزرگ شدیم از ​یک تیم چهار نفره به یک تیم بیست و هشت نفری‌، شغل من به طور قابل‌توجهی تغییر کرد. ​

من با آزمایش منظم عادات و فرایندهای جدید، همیشه راه‌های بهتری برای اداره تیم پیدا می‌کنم که با رشد ما منطقی می‌شوند.”

زاچ سوالا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Particle,، یک استارتاپ “اینترنت از اشیا” که بیش از ۱ / ۱ میلیون دلار در راه‌اندازی Kickstarter و ۴ / ۹ میلیون دلار در سری A سرمایه‌گذاری کرد.

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت سوم[Inc]

۶. عضله های مغزتان را تقویت کنید

توپ فوتبال، توپ گلف، سافت بال، تخته شطرنج، لگو یا هر چیزی که یک کودک کنجکاو می‌تواند در خواب ببیند  در دفتر ما به وفور یافت می شود هر وقت به یک ایده فکر می‌کنم، یک بازی سریع انجام می‌دهم و یا یک خانه لگو می‌سازم تا به مغزم تغذیه کند. بعد دوباره تخته نقاشی باز می‌شود. من هم تیم خودم رو تشویق می‌کنم که همین کارو بکنند درست مانند هر ماهیچه‌ای، مغز شما به یک جلسه ریکاوری بعد از یک ورزش سخت نیاز دارد. ​

دن هوگان موسس و مدیر عامل شرکت Medalogix,، یک شرکت فن‌آوری مراقبت بهداشتی است که تجزیه و تحلیل، جریان کار، و راه‌حل‌های هوش تجاری را برای ارائه دهندگان سلامت و مراقبت خانگی خانگی فراهم می‌کند.

۷. هرگز از ارسال ایمیل به کسی که “خیلی بزرگ” است، هراس نداشته باشید.

​بیشتر مردم تا زمانی که شما با خودتان روراست و شفاف هستید، با نیاز ها و درخواست ها یتان پذیرا هستند.​ ​​​​​​

کوگان شوونبورگ، مدیر عامل SOLS، یک شرکت فن‌آوری چاپ سه‌بعدی.

۸. وقت‌شناسی را در اولویت قرار دهید.

او گفت: ” من تلاش می‌کنم که برای هر قرار ملاقات، هر روز، بدون استثنا وقت داشته باشم. شاید این کار در دنیای کسب‌وکار بی سابقه به نظر برسد، اما باید تعجب کنید که چند نفر هنوز این کار را در اولویت قرار نمی‌دهند. خیلی عجیبه. اگر یک رهبر همیشه تاخیر داشته باشد، به دیگران می‌گوید که او قابل‌اعتماد نیست و یا برای افرادی که با آن‌ها کار می‌کند هیچ احترامی قائل نیست. اگر او به موقع برسد، عکس آن صادق است.”

اندی بیلی، موسس Petra، یک شرکت مربیگری کسب و کار که در خدمت ۵۸ کسب‌وکار در ۱۷ ایالت آمریکا بوده است .

۹. هرگز از کسی نخواه کاری رو که خودتان دوست ندارید انجام بدهید انجام دهد

مهم نیست که شرکت تان چقدر عالی است یا مشکلاتی دارید و حل می‌کنید همیشه کارهایی وجود دارند که روز به روز خسته‌کننده هستند. وقتی که کار سخت می‌شود بعنوان یک الگو برای تیم تان نشان دهید خودتان حاضرید آستین‌هایتان را بالا بزنید. وقتی این کار انجام دهید حتما از انعکاس این رفتارتان شگفت‌زده خواهید شد.”

هربرت مور، یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل WiseBanyan ، یک مشاور مالی آزاد که در زمینه کاهش هزینه‌ها به مردم کمک می‌کند تا زودتر بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

10. سخنرانی های دیگران را ببینید تا از دیگر رهبران بزرگ درس بگیرید.

 سخنرانی های دیگران را ببینید تا از دیگر رهبران بزرگ درس بگیرید. ” من در پایان هر شب به تماشای مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و ” من در پایان هر شب به تماشای مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها زمان اختصاصی می دهم من رهبران و مدیران دیگر را تحسین می‌کنم. آنها را در کانال های اینترنتی پیگیری می کنم .

درس‌های خوبی درباره فرهنگ از برایان چِسکی، ساخت یک برند از نیل بلومنتال، و رهبری از استر دیسون را آموخته ام

لیدیا گیلبرت، یکی از بنیان گذاران Dia&Co، یک سرویس آنلاین شخصی برای زنان ۱۴ تا ۳۲ سال .​

ادامه مطلب در روزهای آینده تقدیم میگردد

منبع : Inc.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.