مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام خردادماه برگزار می‌شود

0 27

برگزاری نمایشگاه «آنلاین کارآموزی و استخدام» در خردادماه فرصت سودمند برای ارتباط فارغ التحصیلان و دانشجویان جوینده کار و شرکت‌ها متقاضی جذب نیروی انسانی خلاق و مستعد است.

به گزارشمدیرنامه ، فرصتی برای جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان با برگزاری نمایشگاه «آنلاین کارآموزی و استخدام» فراهم شده است. فرصت سودمند برای فارغ التحصیلان و دانشجویان جوینده کار از یک سو و برای شرکت‌ها و صاحبان در جستجوی نیروی انسانی خلاق و مستعد از سوی دیگر.

این نمایشگاه با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خرداد ماه ۹۹ برگزار می‌شود که در آن با تجمیع فرصت‌های کارآموزی و استخدام شرکت‌های گوناگون فرصتی برای جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم شده است.

در همین راستا شرکت‌ها از ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری تا ۱۰ خرداد برای ثبت آگهی‌های کارآموزی و استخدام خود مهلت دارند. این آگهی‌ها در سایت دانشکار ثبت می‌شود. پس از آن نیز دانشجویان و فارغ التحصیلان از ۱۰ تا ۲۰ خرداد ماه رزومه‌های خود را برای شرکت‌ها ارسال می‌کنند.

این نمایشگاه یکی از اصلی‌ترین مشکلات دانشجویان و فارغ التحصیلان یعنی یافتن شغلی مناسب را مد نظر قرار داده است و به دغدغه اصلی این قشر یعنی استخدام پس از تحصیل پاسخ می‌دهد. در سویی دیگر شرکت‌ها و صاحبان مشاغل قرار دارند که همواره در فکر یافتن و استخدام یک نیرو انسانی با استعداد، باانگیزه و متعهد هستند. پس وجود واسطه‌ای مناسب برای معرفی افراد به صاحبان صنایع یکی از مشکلات در این زمینه است.

برای رفع آن نیز تعریف فرصت‌های کارآموزی و کارورزی از راهکار‌هایی است که در شرکت‌های معتبری مانند گوگل، اپل و آمازون نیز کاربرد دارد و با این روش استعداد‌های دانشگاهی را جذب می‌کنند.

در ادامه نیز برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای آموزش و استخدام افراد دارند. با همین نگاه نمایشگاه «آنلاین کارآموزی و استخدام» برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سال گذشته نخستین دوره این نمایشگاه با حضور ۲۰۰ شرکت و ارائه بیش از ۱۰۰۰ جایگاه کارآموزی و استخدام در چهار استان برگزار شد که زمینه حضور بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را در این صنایع و توانمندسازی آن‌ها فراهم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.