مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دومین همایش سالانه مدرسان مرجع با مطالبی کاملا جدید

0 67

برترین مدرس حوزه خود باشید و خودتان را به سطح برترین‌های جهان برسانید!
با جدیدترین روندها و ترفندهای صنعت آموزش آشنا شوید!
در کنار صدها مدرس دیگر، روزی لذت‌بخش را سپری کنید!
با صدها مدرس از نزدیک صحبت کنید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید!

صنعت آموزش هر سال در حال تغییر است!

اگر کار شما به نحوی به تدریس و تولید محتوا ارتباط دارد در «صنعت آموزش» فعالیت می‌کنید. این صنعت مانند بسیاری از صنایع دیگر مدام در حال پیشرفت است. ایده‌های زیادی تولید می‌شوند که استفاده از آن‌ها می‌تواند تاثیر بزرگی بر کارتان بگذارد.

همایش سالانه مدرسان مرجع با جدیدترین روندهای مدرسان موفق و مرجع آشنا می شوید. استفاده از این روش‌های در کسب‌و‌کار آموزش تغییر چشمگیری ایجاد می‌کند.

دومن همایش بزرگ مدرسان مرجع

این همایش برای چه کسانی مناسب است؟

مدرس‌ها
سخنرانان
نویسندگان
تولیدکنندگان محتوا
اساتید دانشگاه

می‌خواهم به شما یک قول عجیب بدهم!

ژان بقوسیان هستم! در فعالیت ده‌ساله خود به‌عنوان مدرس، برخی شب‌ها تا صبح نتوانسته‌ام بخوابم. البته شاید هم خوابیده‌ام ولی تا صبح بارها بیدار شده‌ام و از فرط خوشحالی و ذوق منتظر بودم تا هرچه زودتر صبح شود تا ایده جدیدی که یاد گرفته‌ام را بتوانم اجرا کنم و نتیجه‌اش را ببینم.

هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از پیدا کردن راه‌حل‌هایی ساده و کارامد برای سریع‌تر کردن مسیر رشد نیست. می‌خواهم به شما یک قول بدهم. اگر در همایش مدرسان مرجع شرکت کنید، شب دهم بهمن نخواهید توانست با آرامش بخوابید، چون ذهن شما با ده‌ها ایده چنان مشغول است که احساس می‌کنید حیف است بخوابید. منتظر اولین فرصت هستید تا این ایده‌ها را پیاده کنید.

این ایده‌ها چگونه به ذهن شما خطور کرده است؟ با شنیدن سخنرانی جدید من که شامل چند ایده جذاب برای رشد کسب‌و‌کار آموزش شما است، صحبت با مدرسانی که آنجا هستند، آشنایی با مهمانان ویژه همایش و … در زندگی کسب‌و‌کاری ما لحظاتی وجود دارند که ناگهان تصمیمی می‌گیریم و همان تصمیم باعث تغییر مسیر کسب‌و‌کار ما و رشد سریع‌تر می‌شود.

این همایش می‌تواند این لحظات تعیین‌کننده را برای شما ایجاد کند که تصمیم‌های مهمی درباره کارتان به‌عنوان مدرس حرفه‌ای بگیرید.

همچنین اگر قبلا در دوره کارخانه تولید اطلاعات شرکت کرده‌اید یا مصمم هستید سال آینده در این دوره شرکت کنید در هر صورت مطالب جدید زیادی برای شما داریم!

ثبت نام از طریق سایت مدیر سبز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.