مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دور کاری کارکنان؛تجربه بخش دولتی و خصوصی [وبینار رایگان]

وبینار دور کاری کارکنان: تجربه بخش دولتی و خصوصی
0 54

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می کند؛
عنوان دوره: وبینار دور کاری کارکنان
شروع دوره از 11 آذر
دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌های هر هفته
ساعت 17 الی 19
مدرس دوره: اساتید و مدیران برجسته دانشگاه تهران

توضیحات وبینار

کووید 19 هم بحرانی است برای سلامت جهانی و هم تهدیدی است برای اقتصاد بین الملل. این ویروس ضرورت روی آوردن به دورکاری را مضاعف کرد. از منظر فرهنگ لغت کمبریج، دورکاری یعنی انجام کار در منزل در حالیکه با اداره خود از طریق تلفن، ایمیل یا اینترنت در تماس هستید.

دوركاري يك سازماندهي منعطف كاري است كه به كاركنان اجازه مي دهد در محيطي غير از محيط معمول كار، به انجام فعاليت هاي خود بپردازند.


با شروع بحران کووید 19 دورکاری به عنوان یک راهکار مناسب برای کنترل تبعات بیماری معرفی شده است. با اینحال موسسه مشاوره ای گارتنر(2020) پیش بینی کرده است که یکی از روندهای مهم در پسا کرونا توسعه فرهنگ دورکاری است.

بیشتر بخوانید : گزارش دورکاری کارکنان،ریسک ها و استراتژی ها[دکتر علی داوری]

با اجرای دورکاری های متعدد در نیمه دوم سال جاری و نبود داده های تحقیقی گزارش نظرسنجی دورکاری در ایران، 50 ریسک مرتبط و 16 استراتژی در 8 حوزه در آذرماه منتشر شد. بر این اساس در این وبینار در زمینه گزارش منتشر شده دورکاری در کشور و چالش ها، ریسک ها، فرصت ها و استراتژی های دورکاری کارکنان در بخش خصوصی و دولتی با حضور متخصصان منابع انسانی و مدیران دارای تجارب عملی در این زمینه بحث می گردد.

ثبت نام

این وبینار توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می گردد ، علاقمندان جهت ثبت نام و دریافت بلیت رایگان به لینک زیر مراجعه نمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.