مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

جایزه نوآوری رستاک

0 25

گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا هر ماه نشستی را با حضور سرمایه‌گذاران عضو برگزار می‌نماید و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای حمایت از استارتاپ‌ها و کارآفرینان برگزیده یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نشست‌های ماهانه است

گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا هر ماه نشستی را با حضور سرمایه‌گذاران عضو برگزار می‌نماید و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای حمایت از استارتاپ‌ها و کارآفرینان برگزیده یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نشست‌های ماهانه است. کارایا قصد دارد رویدادی جدید را برای حمایت از استارتاپ‌ها ترتیب دهد و با آغوشی بازتر از استارتاپ‌های برگزیده حمایت نماید. کارایا قصد دارد رویداد «جایزه نوآوری رستاک» را در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه برگزار نماید. جایزه رستاک به برترین استارتاپ‌هایی تعلق می‌گیرد که در طی یک سال گذشته، بهترین عملکرد را از نظر میزان دستیابی به شاخص‌های کلیدی عملکرد خود به جای گذاشته باشند. هدف از برگزاری این رویداد سراسری، توجه به استارتاپ‌های سرتاسر کشور، تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه، و توسعه اکوسیستم کارآفرینی است.
پس از جمع‌آوری اطلاعات استارتاپ‌ها، فرایند داوری و ارزیابی‌های اولیه ایده انجام گرفته و ۱۰ استارتاپ برگزیده شناسایی می شوند. مرحله پایانی روز هشتم اردیبهشت و در حضور سرمایه‌‌گذاران نیک‌اندیش و سایر سرمایه‌گذاران مدعو اکوسیستم برگزار می‌شود. استارتاپ‌های برگزیده برای ارائه خود ۵ دقیقه مهلت ارائه و ۵ دقیقه مهلت پاسخگویی به داوران را خواهند داشت و در پایان نشست، به سه استارتاپ برگزیده به ترتیب ۲۰، ۱۰، و ۵ میلیون تومان جوایز نقدی بلاعوض اهدا خواهد شد. علاوه بر این استارتاپ‌های برگزیده در اولویت سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاران کارایا نیز قرار خواهند گرفت.
علاقمندان به شرکت در این رقابت، می‌توانند فایل ارائه استارتاپ خود را براساس راهنمای آماده‌سازی Pitch Deck در وب‌سایت کارایا و همچنین اطلاعات KPI های خود در یک سال گذشته را به در بخش ثبت نام استارتاپ‌ ها وارد نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.