مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

استارتاپ ویکند تخصصی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته

0 29

استارتاپ به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایده‌ی ساده و اولیه شروع می‌کنند و به سرعت رشد می‌یابند و به درآمد می‌رسند. از بهترین مثال‌ها و موفق‌ترین استارتاپ‌های جهان می‌توان به گوگل، مایکروسافت، اپل و… اشاره کرد.

شرکت‌هایی که با یک ایده‌ی ساده شروع به کار کرده و به درآمدهای میلیاردی رسیده‌اند و امروز بر دنیا تاثیر می‌گذارند. استارتاپ‌ها معمولا نیاز به سرمایه اولیه هنگفتی ندارند و به کمک فناوری توسعه پیدا می‌کنند، برای موفقیت استارتاپ‌ها تکنیک‌های متفاوتی مورد نیاز هست که باید آموخته شود.

استارتاپ‌‌ویکند همانطور که از نامش پیداست یک رویداد کارآفرینی و به عبارتی، آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

این برنامه جهانی تا بحال بیش از یک هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! در این برنامه شرکت کنندگان همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می‌گردند ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌نمایند. در پایان برنامه تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌نمایند. این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون و… حمایت تجاری می‌گردد. 

{(خودمونی بگم اگه استارتاپتو نسازی استارتاپتو می‌سازن..!!)

🏆 خودمونی استارتاپ‌ویکندی شو!!

افرادی که ایده دارن یا ندارن می‌تونن شرکت کنن و قرار نیس بعد از چهار روز شما یه محصول رو بسازی و یا شرکتی رو برپا کنی! شما اونجا می‌تونی یادبگیری و ارتباطاتتو با افرادی که بعداً میتونی باهاشون همکاری کنی یا ازشون کمک بگیری گسترش بدی! اگر ایده‌ای داری از بازگو کردنِ ایدت اصلاً نترس!! چرا که همون لحظه که این ایده به ذهن تو رسیده به ذهن صد‌ها نفر دیگه هم رسیده و حداقل یک نفر از اونا این کارو قبلنا شروع کرده..!!

در استارتاپ‌ویکند شما به راز استارتاپ موفق پی‌ می‌بری اونم اجرا، اجرا و اجرا و داشتنِ یه تیمِ خوبِ و ازهمه مهمتر کارِ تیمی رو تجربه می‌کنی.

پیشنهاد می‌کنم اگه دوست داری لذت موفقیت، باهم بودن و کارآفرینی رو بچشی در ارستارتاپ‌ویکند حمل و نقلی شو دانشگاه یادگار شرکت کن.

شک نکن برای عملی کردن ایده‌ها و آرزوهات این بهترین راهه…}

همچنین تذکر میدهیم با توجه به شرایط حامیان و فضای فعالیت در نمایشگاه بین‌المللی و شرایط پیش‌بینی نشده ممکن است برخی اطلاعات رویداد تغییر کند.

جوایز ویژه و بسته های حمایتی

بیش از ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بسته حمایتی ویژه…

  • بیش از ۱۵ میلیون تومان بسته حمایتی از تیم اول
  • بیش از ۱۲ میلیون تومان بسته حمایتی از تیم دوم
  • بیش از ۱۰ میلیون تومان بسته حمایتی از تیم سوم

منتورینگ تخصصی بر اساس روش‌های نوین NPD …

ورود تیم‌های برگزیده به دوره پیش شتابدهی شتابدهنده های تخصصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری …

اهدای بسته هدیه ویژه شرکت در رویداد به تمامی شرکت کنندگان…

حمایت و آموزش برای همه تیم‌ها…

برگزاری کارگاه‌های تخصصی و ارائه گواهینامه‌های معتبر شرکت در کارگاه‌ها…

ارائه گواهی‌نامه‌های حضور معتبر برای تمامی شرکت کنندگان در رویداد و کارگاه‌ها…

ثبت نام از طریق ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.