کارگاه آموزشی : “برندسازی شخصی”
☑️مدرس: محمدرضا طاهری
نویسنده کتاب برندبافی شخصی
📆 پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸
⏰ از ساعت ۹ الی ۱۴
امروزه افرادی می توانند سرمایه اجتماعی و ارتباطات جدید خلق کنند و از سرمایه های اجتماعی بالفعل خود یعنی ارتباطاتی که دارند نهایت استفاده را ببرند که با مهارتی نوین و ارزشمند به نام برندسازی شخصی آشنا باشند.
ناگفته نماند که بسیاری از تکنیک های برندسازی شخصی را ما به صورت تجربی و بعضا ناخوداگاه در زندگی حرفه ای و شخصی مان به کار می بریم اما انجام اصولی و به هنگام این تکنیک ها می تواند اثرگذاری و قدرت نفوذ ما را بیش از پیش بالا ببرد.
اگر مدیران و فریلنسرها به دنبال آنند که تعداد مشتریان خود را افزایش دهند، شبکه ارتباطی خود را توسعه دهند، از قدرت کاریزما و نفوذ بالاتری برخوردار گردند و توانایی جذب مخاطب هدف را در خود افزون گردانند، ناگریزند که با اصول و مهارت های برندسازی شخصی آشنا شوند.
برندسازی شخصی امروز یک ضرورت برای متمایز شدن از رقبا و جذب فرصت های بازار برای مدیران کسب و کارهاست.
امروز خوب بودن کافی نیست و باید خوب هم به نظر رسید و این نیازمند شناخت مهارت ها و الگوهای برندسازی شخصی است.
برندسازی شخصی یعنی ما چه کسی هستیم؛ چه می کنیم؛ چه تمایزی داریم و چه ارزش افزوده ای برای جامعه هدف خود ایجاد می نماییم.
برندسازی شخصی یعنی دیگران چه برداشتی از ما دارند و چرا باید به ما اعتماد و مراجعه کنند؟
در این کارگاه، تکنیک ها و اصول طراحی و معماری برندسازی شخصی در قالب الگوها و مثال های کاربردی ارایه خواهد گردید تا شرکت کنندگان بتوانند با بهره گیری از این روش ها، علاوه بر توسعه فردی، کسب و کار خود را نیز توسعه داده و بر شمار مشتریان خود بیفزایند.
سرفصل های کارگاه:
چیستی برند شخصی:
– تعاریف برند شخصی- برداشت های ناصحیح از برند شخصی
– برداشت های صحیح از برند شخصی
– ماهیت و مولفه های برند شخصی
– ترفیع شخصی و فرهنگ های مختلف
– تفاوت برند شخصی و شهرت
– برداشت های ناصحیح از برند شخصی
– برداشت های صحیح از برند شخصی
– ماهیت و مولفه های برند شخصی
– ترفیع شخصی و فرهنگ های مختلف
– تفاوت برند شخصی و شهرت
چرایی برند سازی شخصی:
– دستاوردهای داشتن برند شخصی
– انواع برند شخصی
– نمونه های موفق برند شخصی
چگونگی برند سازی شخصی و مدیریت آن:
– مراحل طراحی برند
– چگونه برند شویم
– مدل های ساخت و توسعه برند شخصی
– نیم رخ برند شخصی
– تکنیک های برند سازی شخصی
– تکنیک های تولید محتوا
– اقلام برندسازی شخصی
– برندینگ شخصی آنلاین
– اتیکت های اخلاقی در برندسازی شخصی
– چگونه برند شخصی خود را تخریب کنیم؟
– ارزیابی برند شخصی
– مروری بر الفبای برند شخصی
– معرفی کتاب
اهداف کارگاه:
1- با مهارت ها و ضرورت های داشتن برند شخصی آشنا خواهید شد.
2- می توانید خود را بهتر و موثرتر بشناسید و معرفی کنید.
3- میزان اثرگزاری، ارتباطات و اعتبار خود در جامعه را افزایش دهید.
4- پیشنهادات شغلی بهتری دریافت خواهید کرد.
5- موقعیت حرفهای خود را بهبود خواهید بخشید.
6-توانایی رقابت خود در بازار را افزایش خواهید داد.
7- به امنیت شغلی دست خواهید یافت.
8- عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد.
9- جامعه ی مخاطبین مورد نظر خود را خواهید یافت.
10-مشتریان بیشتری را به کسب و کار شخصی و سازمانی خود جذب خواهید کرد.
11-افزایش ارزش و قیمت خدمات ارایه شده از سمت شما را به همراه خواهد داشت.
12-در جایگاهی که حقیقتا لیاقت آن را دارید قرار خواهید گرفت.
13- روش های مهم ساخت و توسعه برند شخصی را خواهید آموخت.
مدرس کارگاه:
محمدرضا طاهری
نویسنده کتاب برندبافی شخصی
- محمدرضا طاهری
- دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی/
- مدرس دانشگاه و مشاور برندسازی شخصی/
- نویسنده کتاب برندبافی شخصی/
- خالق مدل کرم ابریشم در مقوله برندسازی شخصی/
- بنیانگذار کلوب مشاوران بازاریابی/
- عضو انجمن علمی بازاریابی ایران/
- عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران/
- عضو انجمن مدیریت ایران/
- عضو هیئت تحریریه دوهفته نامه موفقیت/
- عضو هیئت تحریه ماهنامه بازاریاب بازارساز/
- نویسنده کتاب بررسی هایی نوین پیرامون نشان تجاری حلال/
- مترجم کتاب ۳۰ دقیقه تا افزایش مهارتهای ارتباطی/
- نویسنده ی اولین اینفوگرافیک الفبای برند شخصی در ایران
ثبت نام از طریق ایوند