مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره آموزشی مدیر عامل حرفه‌ای آریانا از 12 تیر آغاز می گردد

0 18

در این دوره می آموزید با سرعت بیشتر، با وظایف و اختیارات، الزامات قانونی و مهمترین قلق‌ها آشنا شده تا خطاهای کمتری در سال‌های آغازین کار خود در جایگاه مدیرعامل مرتکب شوید.

معرفی دوره :

هر مدیری سبک کاری خودش را دارد، در عین حال دانستن دانش مدیریت و قلق‌های آن، به مدیران کمک می‌کند هوشمندانه‌تر و مدبرانه‌تر مدیریت کند. مدیران عامل در انجام کار خود با چالش‌های متعددی رو به رو می‌شدند که بسیاری از آنها را در شغل‌های قبلی خود تجربه نکرده‌اند.

پاسخگویی به هیئت مدیره و سهامداران، ادارات و سازمان‌های دولتی مانند دارایی و تامین اجتماعی وغیره …. بخشی از این سوالات است که مدیران باآن مواجه می‌شوند. شاید اکثر مدیران با سعی و خطا توانسته باشند قلق‌های کاری را آموزش ببینند ولی ممکن است برای هر کدام از این مدیران یافتن پاسخ این سوالات گران تمام شود.

مخاطبین این دوره :

  1. مدیران عاملی که در سال‌های آغازین کار خود هستند.
  2. مدیرانی که خود را برای پذیرش جایگاه مدیر عاملی آماده می‌کنند.
  3. کارآفرینانی که در حال راه‌اندازی کسب و کار خود هستند

 شرکت‌کنندگان در این دوره می‌آموزند :

  1. وظایف و مسئولیت ها و اختیارات مدیر عامل
  2. آشنای با چالش‌های شغل مدیر عامل
  3. نحوه تقابل امور با سهامداران هیات مدیره
  4. الزامات قانونی استفاده از ظرفیت‌های قانونی

ویژگی های خاص دوره آموزشی مدیر عامل حرفه ای آریانا :

مدرسان این دوره علاوه بر تسلط بر ادبیات موضوع همگی خود تجربه مدیر عاملی دارند ،شیوه برگزاری این دوره ترکیبی از کلاس آموزشی و تور آموزشی و درس آموزی از مدیران عامل سازمانهای موفق کشور است

توجه: دوره آموزشی مدیر عامل حرفه‌ای برای اولین بار در کشور ویژه مدیران عامل در گروه پژوهشی صنعتی آریانا طراحی و برگزار شده است. برند مدیرعامل حرفه ای برند ثبت شده و متعلق به گروه پژوهشی صنعتی آریانا است و هر نوع استفاده بدون اجازه این گروه، غیر قانونی و غیر حرفه‌ای است.

برای ثبت نام از روی این لینک وارد سایت آریانا شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.