مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به آفریقای جنوبی اعزام می شود

0 31

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد یک هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی را به کشور آفریقای جنوبی اعزام کند.

یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به آفریقای جنوبی اعزام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این برنامه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می شود.

معاون علمی و فناوری به دعوت وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی برای شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و مذاکرات دوجانبه به این کشور سفر خواهد کرد و هم زمان، فرصت شرکت در نشست مذکور و مذاکره با شرکتهای متناظر آفریقایی در قالب نشست تجاری و فناوری برای شرکتهای دانش‌بنیان ایرانی فراهم شده است.

هر شرکت باید حداقل دو شرکت‌ متناظر در آفریقای جنوبی برای برگزاری نشست B۲B به کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تا تاریخ یکم آذر اعلام کند. کریدور، برای انجام هماهنگی های سفر به شرکتهایی که در مهلت مقرر ثبت‌نام خود را نهایی میکنند متعهد است و متعاقبا تعهدی در خصوص ثبت‌نام متاخرین ندارد.

بر اساس اعلام این فراخوان، وزارت علوم و فناوری آفریقای جنوبی، بنیاد تحقیقات ملی آفریقای جنوبی و آکادمی علوم آفریقای جنوبی برگزار کنندگان این برنامه هستند و همایش امسال تلاش دارد تا مانند رویدادهای قبلی، به عنوان یک پلتفرم بزرگ، باز و عمومی برای مباحثات علمی جهت ارتباط آن با جامعه ایفا نقش کرده و آن را به رویدادی به عنوان “علم باز” تبدیل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.