مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

پیام تسلیت دکتر رئیسی بمناسبت درگذشت ناباورانه دکتر عادل آذر

0 995

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت خدمتگزار متعهد، «عادل آذر» را تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای او علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر عادل آذر آورده است: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت خدمتگزار متعهد، همکار عزیز و گرامی مرحوم جناب آقای دکتر عادل‌آذر موجب تأثر فراوان شد.

این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، عموم بستگان و  دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان علّو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

مرحوم آذر عصر روز گذشته هفتم مردادماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران دار فانی را وداع گفت.

عادل آذر  شهریور سال گذشته با حکم آیت الله  رئیسی به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب شد.

وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه بود که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.