مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

همکاری دو شرکت ایرانی در استقرار سامانه‌های هوش مصنوعی وربات‌های هوشمند بانکی

0 24

شرکت توسن و GSS ، به عنوان توسعه دهندگان راهکارهای بانکی نرم افزاری و سخت افزاری بر پایه هوش مصنوعی در طی یک همکاری مشترک در حال آماده سازی ورود رباتهای هوشمند با اتکا بر هوش مصنوعی به حوزه کسب و کارهایی بانکی هستند.

معین حسینی مدیر پروژه این طرح می گوید: “این پروژه که SMARTWAY نام دارد یکی از شاخه های راهکار جامع Omni Channel فرایندی توسن و جهت اتصال ماشینها و رباتهای هوشمند به موتور فرآیندی Omni channel توسن است. این رویکرد موجب می شود تا مشتریان بانک از طریق ربات هوشمند بر پایه هوش مصنوعی در کنار سایر کانالهای دیجیتالی که تاکنون در اختیار داشته اند امکان ارتباط فرایندی با سرویسهای بانکی را به دست آورند.

این پروژه تلاش دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی برای اولین بار یک بازیگر ( اکتور) غیر انسان را در تعریف فرایندهای بانکی درگیر نماید. از آنجا که این فرایندها به موتور طراحی فرایند TSB+ توسن متصل است، محدودیتی برای استفاده از این ربات در فرایندها و سرویسهای مختلف بانکی وجود ندارد.”
این پروژه می تواند سرآغازی جدید برای استفاده واقعی از هوش مصنوعی و ربات در بانکداری ایران و روندی جدید در تحول دیجیتال کشور باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.