هشتمین جلسه از سلسله نشست های باشگاه مشاوران بازاریابی خراسان در شهر مشهد با حضور برخی از مشاورین و صاحبین کسب و کار و عده ای از دانشجویان محترم مدیریت و بازاریابی برگزار گردید.
هشتمین جلسه از سلسله نشست های باشگاه مشاوران بازاریابی خراسان در شهر مشهد با حضور برخی از مشاورین و صاحبین کسب و کار و عده ای از دانشجویان محترم مدیریت و بازاریابی برگزار گردید.
هدف بنیانگذاران از ایجاد این باشگاه، هم افزایی مشاوران حوزه بازاریابی و مدیریت برای اشتراک گذاری تجارب و اندوخته های علمی با یکدیگر و با علاقه مندان به حوزه بازاریابی و کسب و کار است.
هدف مهم دیگر باشگاه مشاوران بازاریابی، کم کردن فاصله دانشگاه و بازار است که این مهم با دعوت از کارافرینان محترم و نشست های صمیمانه مشاوران با مدیران صنایع در همین راستا محقق شده و خواهد شد.
در ساعت نخست، دکتر محمدرضا طاهری، بنیانگذار کلوب مشاوران و مدرس دانشگاه به ضرورت قبیله سازی در دنیای کسب و کار مدرن پرداخت و دستاوردهای قبیله سازی برای کسب و کارهای امروزی را تشریح و تبیین نمود؛
همچنین بیان کرد: قبیله ها گروهی از افراد هستند که تحت نظارت یک رهبر و در امتداد ایده ای مشخص با یکدیگر در ارتباط هستند. در گذشته قبایل محلی بودند اما امروز با توجه به گسترش روابط از طریق اینترنت، شاهد رشد و توسعه قبایل جهانی هستیم.
کسب و کارهایی که قبیله دارند در واقع مشتریانی وفادار، مروج و مدافع دارند که در لحظات سخت و آسان همراه و همیار آن کسب و کار خواهند بود.
مشتریان با عضویت در قبایل، احساس هویت می کنند و سبک زندگی خود را از تفکر قبیله خود وام می گیرند. نمونه های موفق قبیله سازی در کسب و کارهای ایرانی نیز وجود دارد که به احتمال خیلی زیاد، شما خواننده محترم هم عضو یکی از همین قبایل هستید.
در ادامه برنامه کلوب و در ساعت دوم، مهندس شریف، مدیر فروش ایران سرور و مهندس شجاعی، مدیر بازاریابی ایران سرور، به صورت کاملا مصداقی و عملیاتی، در مورد رازهای عملیاتی و تجربی موفقیت مجموعه خود مطالب بسیار مفیدی را با حاضرین به اشتراک گذاشتند.
لینک وب سایت دکتر محمدرضا رضا طاهری