شاهین حسین پور: «ما باید بتوانیم محصولی تولید کنیم که هم کاربری آسانی داشته باشد و هم برای کاربر نهایی قابل لمس باشد. هلو با جامعه یک میلیونی خود این امکان را فراهم کرده که مشتریان از نرمافزار هلو استفاده کنند.
«شاهین حسینپور»، مدیر بازاریابی هلو، با اشاره به نرمافزارهای حسابداری هلو APEX این گروه از محصولات شرکت را نرمافزارهایی اختصاصی برای ۱۵۰ گروه صنفی توصیف میکند؛ نرمافزارهایی که گروههای صنفی مختلف مانند رستوراندارها، هایپرمارکتها و سوپرمارکتها، فروشندگان لوازم یدکی و… میتوانند از آن بهره ببرند.
وی ادامه داد: «یکی از دلایل توسعه هلو، کاربری آسان آن است؛ به طوری که کاربر با هر سطح دانش حسابداری میتواند از این محصول استفاده کند. یکی دیگر از چالشهای ما، بحث مودیان مالیاتی است که باید خود را با تغییرات بدنه اقتصادی کشور هماهنگ کنیم.»
ما صفر تا صد فرآیند یک فروشگاه یا شرکت را پیادهسازی میکنیم!
شاهین حسینپور درباره نمایشگاه الکامپ گفت:: « مشتریان در نمایشگاه الکامپ به ما مراجعه میکنند تا از نزدیک با محصولات ما آشنا شوند و تازه متوجه میشوند که گروه هلو تنها یک شرکت نرمافزاری نیست. گروه فناوری اطلاعات هلو، علاوه بر محصول، راهکار نیز ارائه میکند و مشتریان میتوانند مشاهده کنند که ما صفر تا صد فرآیند یک فروشگاه یا شرکت را پیادهسازی میکنیم. برگزاری نمایشگاههای تخصصی این امکان را فراهم میکند که مشتریان تخصصی ما از نزدیک با دستاوردهای هلو آشنا شوند.»
حسینپور اضافه کرد: «ملموسترین دستاورد ما در هلو، پیدا کردن مشتری جدید و وابسته کردن آنهاست. ما کاربری نرمافزارمان را سادهتر میکنیم تا بتوانیم سختافزارهای بیشتری را به نرمافزارمان متصل کرده و سرویسهای آنلاین را نیز به نرمافزارمان اضافه کنیم.»
وی در مورد آینده هلو اظهار داشت: «هدف هلو این است که بتواند اصناف تخصصی بیشتری را به مشتریان خود اضافه کند و همراه با تکنولوژی روز دنیا، ابزارهای مورد نیاز را تولید کند. هوش مصنوعی یک راه میانبر به ما میدهد که بتوانیم به سادهترین شکل از ابزارهایمان استفاده کنیم. لازم به ذکر است که حسابداری و مالی از آخرین مهارتهایی است که هوش مصنوعی تغییرات گستردهای در آن ایجاد خواهد کرد.»
مدیر بازاریابی هلو اعلام کرد که هلو با داشتن یک میلیون کاربر در ایران و کشورهایی که حوزهی حسابداری مرتبط با ایران دارند، سهمی ۵۰ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده است.
آنطور که شاهین حسینپور دربارهی سامانهی مودیان میگوید، این سامانه از دیماه ۱۴۰۲ که اتصال به سامانه مودیان مالیاتی الزامی شد، هلو امکان اتصال به سامانه مودیان را بهطور رایگان در اختیار کاربران گذاشته است و طبق شعار شرکت، «اگر فرایندهای قانونی مورد نیاز را انجام داده باشید میتوانید در کمتر از یک دقیقه به سامانه متصل شوید و صورتحسابها و فاکتورهای خود را ارسال کنید.»
البته اینها تمام محصولات هلو نیست و این شرکت محصولات دیگری همچون «هلو باکس»، «هلو استور» و «هلو آکادمی» را در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته است.