مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

نخبگان، فناوران و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت شدند

0 24

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان از نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این معاونت و بنیاد ملی نخبگان در متنی از نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان، سرآمدان، فناوران و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن سال جاری دعوت کرد.

22 بهمن

در این دعوتنامه آمده است : 

برای حضور در جشن ملی ملتی سرو قامت و آزاده، دعوتنامه نیازی نیست؛ اما داشتن سهمی در فراخوانی حضور در این جشن، سُرور و افتخاری است که به راحتی نمی‎شود از آن گذشت. چهل و یکمین سال انقلاب‎مان فرا رسید؛ سالهای پختگی، آغازین گام‎های «گام دوم» انقلاب اسلامی، سالهای اقدام جدی برای جدایی از وابستگی، داستان این جشن ملی، ماجرای اشک‎ها و لبخندهای یک ملت است.

اشک‎هایی برای از دست دادن عزیزان و جگرگوشه‎های مام میهن، و شادی روزهای عزت و افتخار؛ افتخاراتی که در میدان نبرد و مقاومت آفریدیم. اکنون، آوردگاه بیداری است؛ چشمهای شسته می‎بینند که هنگامه‎ی غیرت و خودکفایی است، روایت فتوحات جهاد علم و فناوری است، روزهایی که سالهاست انتظارش را میکشیم، روزهای استقلال و رهایی از اعتیاد خام فروشی.

گرچه دشمن، ظنّ بد برده که فزونی فشار بر این مردمان، کارساز بوده، غافل از اینکه شیشه‎ی عمر خودش تَرَک برداشته، وقت شکستن گوی پلیدش قریب است، دیو قرن بیست و یکم، هماورد خودش را هنوز نشناخته، به‎خطا پنداشته؛ درباره‎ی مردمانی که عزیزترین‎هایشان را فدای سربلندی و عزت‎شان می‎کنند.

شجره‎ای که حضرت امام خمینی(ره) کاشت، اکنون، میوه‎های باغش را رهبر فرزانه‎اش داشت می‎کن،. تا زمان برداشت، دیگر چند گامی بیش نمانده، «گام دوم» آغاز شده… فصل برداشت نزدیک است. نسل تازه نفسی در راهند که توشه‎ی تجربه‎ی پدرانشان، غیرت و آرمان شهیدانشان، بینش و شناخت سرآمدانشان، آمادگی و آزادگی مرد میدان، و شور وکمال‎خواهی جوانی را باهم  اندوخته دارند،دورانِ «ایران ساخت» فرا رسیده است.

در طلیعه چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، فناوران، سرآمدان، جامعه علمی و نخبگانی کشور، جوانان و نوجوانان و تمامی هموطنان آگاه و بیدار مام میهن، امسال همچون سالهای گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد و خاطره مبارزان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، و سردار سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی خواهند داشت.

 باز هم تداوم خواست و آرمان‎های شهدا و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب‎مان را فریاد خواهیم زدف روزهای سرد تحریم، گرمای روزهای استقلال و رهایی از وابستگی را نوید می‎دهد، وعده دیدارمان؛ راهپیمایی بیست و دوم بهمن یکهزار و سیصد و نود و هشت شمسی، ایران زمین.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.