مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

سردار رضایی: مدیریت کشور، نیاز به افراد کارآمد و با صداقت دارد

0 39

با افراد غیرمتخصص، نمی‌توان کشور را به پیش برد. در مدیریت جامعه، نیازمند افراد کارآمد و با صداقت هستیم تا وقت و امکانات مردم صرف مسیر اشتباه نشود.

به گزارش مدیرنامه به نقل از میزان، محسن رضایی در پیام صوتی خود به نشست «گام دوم انقلاب؛ مکتب جهادی، رمز توسعه» ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای کمک رسانی به محرومان، باید توانمندسازی اقشار مختلف را گسترش دهیم. در این روز‌ها که دولت و مردم عزیز کشورمان با تحریم‌های ظالمانه دشمن روبرو هستند، کمک‌های مؤمنانه شما با سرمایه گذاری‌های کوچک و بزرگ، یک جهاد مقدس و تعیین کننده است.

وی اظهار کرد: آخرین نفس‌های دشمن را شاهد هستیم و بعد از این، بدخواهان از فشار و توطیه ناامید می‌شوند و از سر راه کشور ما کنار می‌روند و به این گزینه متمایل خواهند شد که با ایران مقتدر ارتباط بگیرند. اقتدار و اقتصاد است که احترام را در عرصه دیپماسی به وجود می‌آورد. ضعف و چندگانگی، زمینه‌های تجاوز بیگانگان را فراهم می‌آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کشور ما دنبال قدرت پیدا کردن و قوی شدن در عرصه اقتصاد ملی و منطقه‌ای و بین المللی است، باید دولتمردان ما از وعده‌های توخالی پرهیز کنند. وعده‌های توخالی را افرادی ارائه می‌کنند که درک علمی از مسائل اقتصادی ندارند. مثلا به مردم می‌گویند گرانی نداریم یا در برابر گرانی کاری نمی‌توان کرد. در حالی که رفع مشکلات معیشتی، آشنایی با علم اقتصاد می‌خواهد.

نویسنده کتاب ایران آینده گفت: برای انجام هر تغییرات مثبت حتی تغییرات جزئی در ساختمان، نیازمند تخصص هستیم و نمی‌توان به افراد بی تخصص اعتماد کرد. با افراد غیرمتخصص، نمی‌توان کشور را به پیش برد. در مدیریت جامعه، نیازمند افراد کارآمد و با صداقت هستیم تا وقت و امکانات مردم صرف مسیر اشتباه نشود.

نشست «گام دوم انقلاب؛ مکتب جهادی رمز توسعه»، امروز در موسسه خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی در مسجدسلیمان و با حضور بزرگان طوایف و فعالان اجتماعی – فرهنگی و نمایندگان شبکه‌های نیکوکاری مردمی برگزار شد. در این مراسم محمدرضا مکوندی مشاور اجتماعی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هوشنگ فرجی عضو انجمن روزنامه نگاران کشور و گودرز زمانپور، رئیس سابق آموزش و پرورش مسجدسلیمان به ایراد سخنرانی پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.