مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

تست هوش ریون به خدمات ایران تلنت اضافه شد

ریون یک تست هوش بصری است برای اندازه گیری هوش سیال و استدلال انتزاعی افراد بزرگسال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

0 1,021

اگر قصد دارید تا قدرت استدلال، سرعت ادراک، سرعت و دقت در مشاهده و درک اعداد، درک معنی کلمات و توانایی خود در هوش تصویری و سیال خود را بسنجید، باید بگوییم که ایران‌تلنت تست هوش را به مجموعه تست‌های خود اضافه کرده است که می‌توانید با کمک آن، تمام موارد بالا را بسنجید.

برای سالیان متمادی، آزمون‌های هوش ابزاری برای سنجش میزان توانایی افراد در تفکر، استدلال و هوش انتزاعی بوده‌اند. ضریب هوشی (IQ) در اوایل دهه ۱۹۰۰ به عنوان راهی برای تعیین میزان هوش افراد به وجود آمد و تا به امروز نیز از آن استفاده‌های بسیار شده است. اگر قصد دارید تا قدرت استدلال، سرعت ادراک، سرعت و دقت در مشاهده و درک اعداد، درک معنی کلمات و توانایی خود در هوش تصویری و سیال خود را بسنجید، باید بگوییم که ایران‌تلنت تست هوش را به مجموعه تست‌های خود اضافه کرده است که می‌توانید با کمک آن، تمام موارد بالا را بسنجید.

تست هوش ریون ایران‌تلنت

تست‌های هوش بسیاری برای سنجش ضریب هوشی افراد استفاده می‌شوند، که تست هوش ریون در میان آنها از اعتبار بالایی برخوردار است.

از آنجایی که تست هوش ریون یک تست هوش بصری است، مواردی مانند توانایی کلامی افراد و همچنین عقاید را شامل نمی‌شود. از این رو، تست هوش ریون یکی از رایج‌ترین تست‌ها برای هوش عمومی است که توسط شرکت‌ها برای استنباط اینکه آیا مصاحبه شونده دارای مهارت‌های شناختی کافی برای کار است یا خیر استفاده می‌شود.

تست هوش ریون پیشرفته ایران‌تلنت نیز در بسیاری از سازمان‌ها برای اندازه گیری هوش سیال و استدلال انتزاعی افراد بزرگسال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌ها و مزایای تست هوش ریون ایران‌تلنت

تست هوش ریون در ایران‌تلنت به مدت ۶۰ دقیقه انجام می‌شود و برای انجام آن باید کاملا از نظر ذهنی آماده باشید. اما انجام این تست ویژگی‌ها و مزایای خاصی برای استفاده کنندگان دارد که این مزایا عبارت‌اند از:

  • این تست کاملا رایگان است و هزینه‌ای برای به دست آوردن ضریب هوشی خود پرداخت نخواهید کرد.
  • تست هوش ریون از استانداردترین و به‌روزترین آزمون‌های سنجش هوش در دنیا به شمار می‌آید.
  • تست هوش ریون ایران‌تلنت منطبق بر آخرین مقالات و تحقیقات علمی دنیا می‌باشد که مورد استفاده آن در مؤسسات بزرگ روان‌سنجی است.
  • این آزمون برای تمام سنین در دسترس است و برای استعدادیابی، گزینش و استخدام و مطالعات پژوهشی و بالینی استفاده می‌شود.

تست هوش ریون چه مواردی را ارزیابی می‌کند؟

تست هوش ریون از چند سؤال تصویری تشکیل شده است که این سؤالات مؤلفه‌های مختلف هوش را ارزیابی می‌کنند، از جمله:

  • توجه به جزئیات
  • تفکر
  • استدلال بصری
  • رمزگشایی
  • توانایی‌های حل مسئله
  • توانایی رعایت ترتیب
  • قدرت تجزیه و تحلیل
  • مهارت پردازش اطلاعات

آزمون‌های ایران تلنت

ایران‌تلنت به عنوان بزرگترین وب‌سایت کاریابی ایران، همیشه در مسیر راحت‌تر کردن روند کاریابی و استخدام کارجویان قدم برداشته است و به همین خاطر، مجموعه‌ای از تست‌های خودشناسی بسیار معتبر را برای استفاده در وب‌سایت خود قرار داده است. آزمون‌های ایران‌تلنت شامل تست‌های خودشناسی و سنجش مهارت زبان انگلیسی می‌شود و در آینده نیز به تعداد آنها اضافه خواهد شد.

یکی دیگر از تست‌های معروف ایران تلنت برای خودشناسی و شناسایی مهارت‌های فردی، تست MBTI است. استفاده از این تست‌ها به صورت همزمان، می‌تواند افراد را در پیدا کردن کار مناسب و رسیدن به درک کامل از خود برساند و در نهایت کاریابی را برای آنها آسان‌تر خواهد کرد. شرکت‌ها نیز می‌توانند برخی از ویژگی‌های کارجویان و کارمندان خود را با این تست‌ها بشناسند و در نهایت تعامل با آنها را آسان کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.