مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دکتر عادل آذر رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی درگذشت

دکتر عادل آذر از نوادر استادان مدیریت در ایران بود و هیچ‌کس باور نمی‌کند که او فقط ۵۶ سال داشت

0 2,118

شهریور ۱۴۰۰ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی، دکتر “عادل آذر” را به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه بود که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود داشت.

دکتر عادل آذر متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش‌آموخته دکترای مدیریت و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس بود و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود داشت.

روابط عمومي دانشگاه تربیت مدرس درگذشت اين استاد فرهيخته را به خانواده ايشان و جامعه دانشگاهي تسليت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، آمرزش و رحمت بی‏کران الهی و برای بازماندگان آرامش و شکیبایی مسئلت دارد.

دکتر عادل آذر از نوادر استادان مدیریت در ایران بود و هیچ‌کس باور نمی‌کند که او فقط ۵۶ سال داشت. انبوهی از تجربه، خردورزی، ایران‌دوستی، دین‌داری عاشقانه، کار جمعی در قالب مو تحزب راستین، شاگردپروری، خیرخواهی و ده‌ها صفت دیگر که وی را در عین جوانی، سرشار از شکوه پیری کرده بود. در غم از دست‌دادن وی بسیار بسیار غمگینیم. دانشگاه تربیت مدرس یکی از استادان بزرگ خود را از دست داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.