دکتر اولیائی نماینده اتاق ایران در کمیسیون تخصصی نشان تجاری شدند
انتصاب جناب آقای دکتر محمود اولیایی (رئیس هیئت مدیره کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران) بعنوان نماینده اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در کمیسیون تخصصی نشان تجاری
با توجه به اهمیت نام و نشان تجاری (برند) درنظم بخشی و کیفی نمودن بازار داخلی و نقش موثر آن در ثبات و ماندگاری محصولات ایرانی در بازارهای صادراتی و تبلیغ آن، کمیسیون تخصصی نشان تجاری تشکیل میشود.

بر اساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه کنترل بازار، کمیسیون تخصصی نشان تجاری با مسئولیت وزارت بازرگانی (سازمان توسعه تجارت ایران) و با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانههای دادگستری، جهاد کشاورزی، صنایع و معادن، اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران، اتاق تعاون و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی) تشکیل می شود.
به موجب ابلاغیه جناب غلامحسین شافعی ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مورخ 1398/09/23 جناب آقای دکتر محمود اولیایی به مدت 2 سال بعنوان نماینده اتاق بازرگانی ایران در این کمیسیون منصوب شده اند.
وظایف پنجگانه کمیسیون تخصصی نام و نشان تجاری عبارت است از سیاستگذاری، برنامهریزی، نظارت و سازماندهی و اجرای برنامههای راهبردی برای تبیین و توسعه فرهنگ نشان تجاری در کشور از جمله وظایف این کمیسیون است.
حمایت از بنگاههای تولیدی ـ صادراتی و تشویق ثبت در مبادی ذیربط، تبلیغات و حمایتهای ویژه از نام و نشان تجاری در بازارهای صادراتی با استفاده از منابع اعتباری دستگاههای مربوط در سقف اعتبارات مصوب و تعیین سیاستها و مدلهای ارزیابی و معرفی نشانهای تجاری برتر کشور در عرصههای داخلی و بین المللی و حمایت از ترویج آنها در بازارهای صادراتی و لحاظ کردن نشان تجاری در شرایط اعطای لوح صادر کننده ملی و گواهینامه و لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان از دیگر وظایف این کمیسیون اعلام شده است.