مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

تعلیق مسافرت‌ کارمندان گوگل و آمازون به خاطر شیوع کرونا

0 42

این طور که خبرگزاری بیزینس اینسایدر گزارش داده است شرکت گوگل به دلیل شیوع ویروس کرونا از کارمندان خود خواسته است از مسافرت به کشورهای ایران، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی جلوگیری کنند. همزمان با این اتفاق سخنگوی آمازون گفت این نشرکت از کارمندان خود درخواست کرده است تمام سفرهای غیرضروری خود حتی داخل مرزهای آمریکا را معلق کنند.

کارمندان گوگل

هر دو شرکت مذکور پیش از این سفر کارمندان خود به کشور چین را ممنوع اعلام کرده بودند و گوگل در پایان ماه ژانویه به صورت موقت تمامی دفاتر خود در کشور چین را تعطیل کرد.

یکی از کارمندان گوگل در شهر زوریخ سوئیس در آخرین آزمایش‌های صورت گرفته به ویروس کرونا مبتلا شد و سخنگوی این شرکت هم اتفاق مذکور را تایید کرد. سخنگوی گوگل با انتشار یک پست الکترونیکی در این خصوص توضیح داد: «تا پیش از آنکه علایم مثبت بیماری مشخص شود آنها در دفتر شهر زوریخ برای دوره زمانی محدود فعالیت می‌کردند.»
«دِیو کلارک» معاون شرکت آمازون با ارسال یک پست الکترونیکی در این خصوص گفت کارمندان آنها دستکم تا پایان ماه آوریل نباید هیچ گونه جلسه که نیازمند مسافرت است را تشکیل دهند. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌هایی محسوب می‌شود که بیشترین سفر هوایی را دارد. هزینه مسافرت‌های کاری کارمندان آمازون در سال 2017 میلادی بیش از 220 میلیون دلار برآورد شد.

منبع: verge

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.