مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

اعتصاب آموزگاران در آمریکا به روز پنجم کشیده شد

0 25

آموزگاران آمریکایی همزمان با مذاکره بمنظور رفع مشکلات خود، برای پنجمین روز متوالی همراه با دانش آموزان مدارس و والدین آنها دست به اعتراض زدند.

به گزارش  ایرنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس با اعلام این خبر افزود: آموزگاران در لس آنجلس آمریکا پس از بازگشت اتحادیه معلمان و مقامات مدرسه به میز مذاکره با امید پایان این اعتصاب گسترده در روز پنجم آن اعتراضاتی برگزار خواهند کرد.
آموزگاران این اعتراض گسترده را در منطقه گرند پارک نزدیک مرکز شهر لس آنجلس در روز جمعه برنامه ریزی کرده اند.
شرکت کنندگان در این اعتصاب در نزدیکی محل کار خود جمع شده و ورودی ساختمان محل کار خود را سد می کنند.
اسوشیتدپرس ادامه داد: اختلافات بر سر پرداختی های بیشتر، اندازه کلاس ها و افزایش تعداد کارمندان پشتیبانی در مدارس این منطقه با وجود 640 هزار دانش آموز، منجر به شکل گیری اولین اعتصاب در طول 30 سال گذشته شده و موضوع معلمان و مدیران جایگزین در مدارس باعث تحریک کارکنان مدارس شده است.
والدین و دانش آموزان به رغم بارندگی سنگین به این اعتراضات پیوستند. مجموع شرکت کنندگان در این اعتراضات در روز گذشته به 83 هزار و 900 نفر رسید.
این اعتصاب گسترده از روز دوشنبه آغاز شد و تصمیم به ترک کار پس از چندین ماه گفت و گو با اتحادیه معلمان و تشکیلات مدارس لس آنجلس گرفته شده است. آنها می گویند کلاس های درسشان بسیار شلوغ است و بیش از 40 دانش آموز در مقاطع راهنمایی و دبیرستان در آنها وجود دارند.
مقامات محلی می گویند که اتحادیه معلمان به جای این که از کار دست بکشند، باید فشار سیاسی و حقوقی خود را بر بخش هایی از دولت ایالتی وارد سازند که بودجه ها را کاهش داده است.
پیش از این گزارش های متعددی از پایین بودن حقوق معلمان در آمریکا منتشر شده بود به گونه ای که مجله تایم در شهریورماه امسال خبر داد برخی معلم ها برای پرداخت قبض های خود به فروش خون روی آورده اند.
لینک خبر : ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.