مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

احاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت‌تر از همیشه

0 10

عبدالناصر همتی گفت: ذخائر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی هست و تسلط و احاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت‌تر از همیشه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: ثبات نسبی ایجاد شده در بازار ارز، به همراه تقویت تدریجی ارزش پول ملی کشور، که موجب آرامش در بین اقشار مختلف مردم شده است، با ترفندهایی ازطرف کسانی که با اهداف مختلف از جمله کسب سود از نوسانات بازار علیه ثبات و آرامش اقتصادی کشور جو روانی ایجاد میکنند، همراه شده است. درج مطالب جعلی به نقل از اینجانب در مورد ذخائر ارزی و سرنوشت برخی از سپرده های بانکی وکسری بودجه و… و بازنشر آن در فضای مجازی وبزرگ نمائی برخی اظهارات واخبار بین المللی برای ایجاد نگرانی از وضعیت ارزی کشور در بین مردم، ازجمله این موارد است.

همتی ادامه داد: در این زمینه لازم میدانم تاکید کنم که نه تنها ذخائر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی هست بلکه تسلط واحاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت تر از همیشه است و سیاستهای بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی شدن نرخ ارز، بر مبنای نظرات کارشناسی و واقعیتهای اقتصادی تداوم می یابد.

وی افزود: لازم است بار دیگر یادآوری کنم که بانک مرکزی ضمن صیانت لازم از سپرده های مردم در بانک ها، اصلاح و به روز سازی نظام بانکی را با دقت طراحی و اجرا می کند. و مجموعه بانکی تمام ظرفیت خود را برای تقویت تولید و رشد اقتصادی به کار می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.