مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

طلبه ی بازی ساز در مسابقه میدون چه می کند؟

0 225

کمتر گیمری را می توان یافت که اسم بازی عملیات انهدام را نشنیده باشد. خالق این بازی دیجیتالی محبوب، حبیب داستانی بنیسی، شب گذشته(جمعه دهم مرداد ) به مسابقه میدون آمد تا کسب و کار خود را بصورت دقیق تر به ایرانیان معرفی کند.

حبیب داستانی بنیسی، طلبه ای است برخاسته از حوزه علمیه قم که با درک این موضوع، پا در عرصه تخصصی و بی انتهای بازی و گیم گذاشته تا از این طریق، مفاهیم فاخر ایرانی و مذهبی را به گیمرهای ایرانی و حتی جهانی عرضه کند.

شرکت او با نام رسانه گستر بنیسی، فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و تاکنون توانسته افتخارات زیادی کسب کند. بعنوان مثال «عملیات انهدام 3: نفس گیر ترین نبرد» بعنوان یکی از شش بازی برتر سال 96 شناخته شد، یا «عملیات انهدام1: نبرد فاو» توانست مقام بهترین بازی یارانه ای جهان اسلام در موضوع مقاومت اسلامی در سال 1387 را کسب کند.

به جرئت می توان از کودکان، بعنوان تاثیرپذیر ترین و حساس ترین قشر بازیکنان بازی های ویدئویی و دیجیتالی نام برد. در یک دهه گذشته، به دلیل تحولات اجتماعی که در جامعه و فرهنگ ایرانی رخ داده، بیشتر اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، صرف بازی های یارانه ای در پلت فرم های مختلف موبایل، کامپیوتر و… می شود.

افزایش خشونت و استرس، کاهش وزن و اعتیاد، مشکلات بینایی و… نیز ازجمله مشکلاتی است که ممکن است برای آنها رخ دهد. اما با این وجود، نمی توان از آنها توقع داشت که مانند والدین خود، بجای بازی کردن روزنامه بخوانند و یا تلویزیون تماشا کنند ولی می توان بازی هایی را دراختیارشان گذاشت که علاوه بر آسیب رسانی کمتر، مفاهیم فرهنگی غنی را، بصورت غیرمستقیم، وارد ضمیر ناخودآگاه آنان کند.  

حبیب داستانی بنیسی با مجموعه ای دارای 11 پرسنل، جمعه شب به مسابقه میدون آمده تا کسب و کار دیجیتالی خود را به مردم ایران خصوصا والدین نگران و دغدغه مند معرفی کند تا از این پس، بازی های دیجیتالی را با هراس کمتری در اختیار کودکان و نوجوانان خود قرار دهند. البته که با نظر داوران سخت گیر و کهنه کار برنامه میدون این طلبه ی بازی ساز موفق به کسب امتیاز لازم گردید.

برای حمایت از کسب و کار حبیب داستانی بنیسی با سکه های میدونی، اینجا کلیک کنید…


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.