مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

در میدون پنجاه و ششم چه گذشت ؟

0 53

“میدون”یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۴ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد. مینا مهرنوش ، حمیدرضا موثقی نیا ،علیرضا یونچی ، حجت الله عبدالملکی ، امیر شکوهی نیا داوران فصل جدید این برنامه هستند

قسمت پنجاه و ششم (فصل دوم ) مسابقه میدون پنج شنبه شب نهم مرداد با حضور شرکت کنندگان ذیل برگزار گردید

1.نرم افزار تشخیص چهره

حمید میرزایی-مسابقه میدون

نام شرکت کننده : حمید میرزایی
نام کسب و کار: شرکت ایده پردازان نگاه
سرمایه مورد نیاز : 1.2 میلیارد تومان

معرفی:

یکی از مسائل و دغدغه‌های مسئولین و مدیران، ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل و نیروها است. در سیستم‌های ثبت تردد و تشخیص هویت، مهمترین مسئله تعامل کاربر با سیستم است. تعامل به این معنی است که فرد باید در محلی قرار گرفته و یک روند را انجام دهد تا تردد وی ثبت گردد.

این امر مشکلاتی نظیر عدم ثبت افراد ناشناس، امکان تقلب افراد شناس، ترافیک در پیک تردد جمعیتی در ساعات شلوغی، وابستگی به سخت افزار خاص و … را به همراه دارد. شرکت ایده پردازان نگاه پایا با طراحی سامانه رخسار بسیاری از این مسائل را حل کرده است. سامانه تشخیص هویت رخسار بر اساس تشخیص هویت افراد از روی تصویر چهره کار می‌کند و هدف آن شناسایی افراد از روی دوربین‌های محیطی جهت شناسایی نامحسوس، تکریم افراد خاص، کنترل تردد و … است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه این شرکت درسایت میدون بازدید کنید

2.تولید لوازم جانبی خودرو

نام شرکت کننده : منصوره کریمی
نام کسب و کار: گروه تولیدی براز خود
سرمایه مورد نیاز : 260 میلیون تومان

معرفی:

خودرو‌ها امروزه به یکی از نیازهای اساسی جوامع بشری تبدیل شده است. خودرو صرفا یک وسیله حمل نقل نیست، بلکه فضای داخلی آن محلی برای کار، زندگی، اوقات فراغت و به تعبیری ملموس تر حکم منزل متحرک را دارد. مسلما در هر خانه، علاوه بر اثاثیه اصلی، به لوازم جانبی برای رفاه بیشتر و زیبایی نیاز است. اکسسوری یکی از این لوازم جانبی می‌باشد. اکسسوری تقریبا مترادف با زیورآلات است، یعنی چیزی که باعث راحتی، زیبایی و جذابیت بیشتر می‌گردد.

گروه تولیدی براز خودرو واحدی است که در زمینه تولید اکسسوری فعالیت می‌کند. این شرکت انواع تکیه‌گاه ساعد دست راننده، انواع بالشتک‌ها برای کنسول خودرو و کمربند ایمنی مخصوص کودکان و بالشتک های فضا پر کن، کاور سایبان خودرو، جا دستمال کاغذی سایبان خودرو، جا دستمال کاغذی ست روکش صندلی، جا کارتی و جاعینکی سایبان خودرو، سطل زباله، جای فلاکس و بطری آب، باربند ضد آب خودرو، کاور ضد آب پشت صندلی، نگهدارنده موبایل، خورجین صندوق خودرو، تخت خواب تاشو خودرو و همچنین کیف و میز نقاشی کودک در خودرو را تولید می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه این شرکت درسایت میدون بازدید کنید

3.سیستم های زیر سطحی مکانیکی و هوشمند

نام شرکت کننده : مهدی محرم پور
نام کسب و کار: شرکت دانش محور آرتاخه
سرمایه مورد نیاز : 1.5میلیارد تومان

معرفی

بروز خشکسالی در چندسال اخیر، سختگیری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در خصوص بهره‌برداری از چاه‌ها و همچنین بسته‌شدن چاه‌های غیر مجاز موجب شده کشاورزان و باغداران نتوانند بخش زیادی از زمین‌های خود را کشت کنند و این زمین‌ها به زمین بایرِ بدون ارزش مادی تبدیل شده‌اند. با این وجود در برخی مناطق از سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود که نسبت به آبیاری سنتی مزیت دارد اما در هر صورت روش‌های آبیاری موجود با مشکلاتی روبه رو هستند که در ادامه بیان شده‌است:

1. قیمت بالای خرید امتیاز آب در برخی مناطق
2. هزینه‌های بالای اجرای آبیاری تحت فشار و دردسرهای نگهداری همچون گرفتگی ، اسیدشویی و..
3. نداشتن صرفه اقتصادی اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای برای باغات کوچکتر از 3 هکتار بدلیل نیاز به تاسیسات پمپاژ و فیلتراسیون پرهزینه
4. هزینه های بالای انرژی برای پمپ های گازوئیلی
5. عدم کنترل کل شبکه آبیاری از راه دور همچون آگاهی از گسیختگی لوله ها ویا گرفتگی قطره چکان ها

شرکت دانش محور آرتاخه با تولید سیستم آبیاری زیرسطحی هوشمند و مکانیکی واترسوآب بسیاری از این مشکلات را حل کرده‌است. این سیستم به صورت ثقلی کار می‌کند و نیازی به فیلتراسیون پرهزینه ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه این شرکت در سایت میدون بازدید کنید

برای ارتباط با صاحبان کسب و کار و درخواست سرمایه گذاری به سایت میدون مراجعه فرمائید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.