چطور کارکنان را برای مکالمات مشکل آموزش دهیم[تامکیا میزلدی اسمیت| TED2018]

طبق گفته تامکیا میزلدی اسمیت، زمان آن رسیده که بر روی آموزش رو در رو سرمایه گذاری کنیم
که کارکنان را قادر بسازد که بتوانند مکالمات سخت و پیچیده تر را انجام دهند.
در یک سخنرانی طنز آمیز، اسمیت در مورد یک برنامه آموزشی در محل کار به نام «I’m G.R.A.C.E.D» صحبت می‌کند
که الهام بخش مدیران و کارمندان خواهد بود که همزمان مکالماتی با دلسوزی و احترام داشته باشند.
مهمترین نکته: همیشه به مردم اجازه دهید که بدانند چرا کار آن‌ها اهمیت دارد.

Comments (0)
Add Comment