مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

توضیحات و تشکر گروه صنعتی میهن در ارتباط با حادثه اخیر

0 28

حوادث با همه تلخی‌های خود، گاه سویه‌های ارزشمندی از محبت و همراهی را نمایان می‌کند که از آسیب‌ها و رنج‌ها می‌کاهد و چراغ دلگرمی و امید را می‌افروزد‌‌.
روابط عمومی گروه صنعتی میهن با انتشار اطلاعیه از حمایت های بعمل آمده از این مجموعه قدردانی نمود

حادثه‌ای که سه شنبه شب در شهر لبنیات “میهن” پیش آمد و با انبوهی از نگرانی‌ها و ابراز محبت‌های هم‌ميهنان عزیزمان مواجه شد، بار دیگر این واقعیت را نمایان ساخت که “میهن” را از خود و خدمت‌گزار خود می‌دانند.

برای رفع دل نگرانی شما عزیزان و در پاسخ به پيگيری‌های گسترده، باید به عرض برسانیم که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه صدمات جانی به همراه نداشت که جای شکر و شادمانی دارد، اما متاسفانه به بخش‌هايی از مجموعه شهر لبنيات از جمله انبارها آسیب‌های گسترده وارد کرد که با تلاش آتش‌نشانان فداکار و همکاران گرانقدر پس از چندين ساعت آتش مهار و از سرايت و آسيب جدی به خطوط توليد پيشگيری شد.

با همت مثال زدنی و همدلی مديريت و همکاران گروه صنعتی میهن، به وضعيت خطوط توليد بلافاصله رسيدگی و فاز نخست توليد در صبح چهارشنبه راه اندازی شد و فاز دوم طی ۲۴ ساعت و فاز سوم و چهارم طی ۷۲ ساعت از حادثه مذكور، راه اندازی می‌گردد تا وقفه‌ای در توليد و عرضه محصولات ايجاد نشود و با عنایت پروردگار دغدغه‌ای از اين جهت وجود ندارد.

جا دارد از همه عزیزان و نهادهایی که طی این حادثه همراهی نمودند، به ویژه از آتش‌نشانان همیشه دلسوز و پرتلاش کمال تشکر را داشته باشیم و بازهم از محبت فراگير هم‌ميهنان عزیز سپاس‌گزاری خالصانه نماییم.
 امیدواریم که با تلاش هرچه بیشتر در عرصه توليد ملی، خانواده ۲۲۰۰۰ نفره میهن بیش از گذشته در مسیر رشد و تعالی كارآفرينی كشور گام بردارد و همچنان از این طریق با افتخار خدمت‌گزار ایران زمین و مردمان نازنین آن باشد.

با احترام
روابط عمومی گروه صنعتی میهن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.