مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

گروه روما برگزار می کند ؛دومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی صنعت سلامت [HR Summit]

0 45

دومین کنفرانس منابع انسانی در صنعت سلامت” با حضور متخصصین و مدیران منابع انسانی و مدیران عامل در صنعت سلامت در شهریورماه با هدف باشتراک گذاری موضوعات مهم در حوزه منابع انسانی برگزار میگردد.ضمنا.در صورت عدم امکان برگزاری حضوری همایش به واسطه شرایط کرونا در تاریخ مشخص ، برنامه در تاریخ جایگزین و یا به صورت وبینار برگزار خواهد شد .

دوست و همراه ارجمند و گرامی ،
در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در اولین کنفرانس HR summit که در روز سیزدهم شهریور ماه از ساعت 8:30 تا 16 برگزار خواهد شد ، تاریخ و شرایط ثبت نام به شرح ذیل تقدیم می شود:

دومین HR SUMMIT
پنجم مردادماه تا پایان روز پنجم شهریورماه
مبلغ خالص ( ریال برای هر نفر) : 3,000,000
مبلغ قابل پرداخت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده : 3,270,000

لازم به ذکر است متاسفانه امکان onsite registration یا ثبت نام در محل در روز همایش وجود ندارد و از این بابت پیشاپیش و صمیمانه پوزش می خواهیم.

شرایط لغو ثبت نام :

در صورت تمایل به کنسل کردن ثبت نام در صورتیکه اعلام این موضوع تا قبل از تاریخ 20 مرداد صورت گیرد ، مبلغ پس از کسر 50% عودت میگردد .
لازم به ذکر است متاسفانه پس از آن ، امکان کنسلی و عودت وجود ندارد.در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88654247 و 48 سرکار خانم لطیفی تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام گروهی سازمانی :

ثبت نام گروهی برای 4 نفر و بیشتر در صورتیکه از طرف یک سازمان یا شرکت صورت گیرد ، در هر کدام از مراحل ثبت نام شامل 25% تخفیف خواهد بود .

در صورت تمایل ، لطفا مراتب طی یک نامه رسمی با درج مشخصات شرکت شامل نام ثبت شده کامل ، شماره ثبت و شناسه ملی ، کد اقتصادی ، آدرس و کدپستی و شماره تماس و نیز همراه با اعلام مشخصات افراد ثبت نام شونده ( نام و نام خانوادگی ، شماره ملی ، شماره تلفن همراه و سمت فرد ) از طریق شماره 88654247 و 48اعلام گردد تا هماهنگی های بعدی صورت پذیرد

دلیل انتخاب رایزن به عنوان محل همایش، راحتی خیال و حفظ سلامت شما عزیزان برای اطمینان از رعایت تمامی پروتکل ها می باشد. لطفا ویدیو زیر را مشاهده بفرمایید.

نکات ضروری:

با توجه به شرایط خاص حاکم، استفاده از ماسک در زمان حضور در همایش مایه مزید امتنان خواهد بود.

به علاوه از آنجا که تیم برگزار کننده جهت حفظ سلامت حاضران عزیز و وابستگان آنها، پیش بینی رعایت کلیه اصول بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان استقرار در سالن و نیز پذیرایی ، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و…و به طور کلی رعایت کلیه موارد پروتکل بهداشتی را در دستور کار دارد، از اینکه شما عزیز همراه نیز مراتب همکاری را خواهید داشت، پیشاپیش تشکر و قدردانی می کنیم.

شرایط اضطرار :

در صورت عدم امکان برگزاری حضوری همایش به واسطه شرایط کرونا در تاریخ مشخص ، برنامه در تاریخ جایگزین و یا به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
از حسن نظر و همکاری شما ، کمال تشکر خود را تقدیم می داریم.

 شرکت های همراه گروه روما به عنوان حامی در دومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی صنعت سلامت

کوچینگ وی

پوستر نمایشگاه :

دومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی صنعت سلامت [HR Summit]

برای دریافت اطلاعات بیشتر کنفرانس می توانید فایل زیر را دریافت نمایید :

بوکلت دومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی صنعت سلامت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.