مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

سایه ،بستر شفاف کمک رسانی برای همه با کمپین “هم سایه هم باشیم” به میدان آمد

0 70

مجموعه(مفهوم) “سایه” یک ایده استارتاپی از تیمی خلاق و دغدغه مند می باشد که با توجه به نیازهای موجود در جامعه و با هدف شفافیت بیشتر در خدمت رسانی و هدفمند کردن کمک ها آغاز به کار نموده است.
رسالت این پلتفرم اتصال توان توانمند به نیاز نیازمند است که بیش از دو سال است در راستای رفع نیاز محرومین و ولی نعمتان جامعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

اسـتارتاپ سایه

در این سامانه فرایند بررسی نیازمندی ها و معرفی نیازمندی‌های تایید شده‌ای وجود دارد که فرد توانمند می‌تواند با توجه به توان خود به منظور رفع آن نیازها اقدام نماید و این کمک می‌تواند باتوجه به احتیاج نیازمند در قالب اهدا وسایل مورد نیاز، پرداخت‌های نقدی و استفاده از اعتبار اجتماعی به منظور برگزاری مجازی گلریزون و جمع آوری مایحتاج نیازمند باشد.

“سایه” پلتفرمی است که می کوشد بعنوان حلقه ارتباطی میان نیازمندان و خیرین عمل کند، به گونه‌ای که سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها می‌توانند بسته به نوع نیازهایی که در صدد تامین منابع برای آن‌ها هستند، نیازهای خانواده‌های تحت پوشش خود را به صورت مستقل و فرد به فرد در دسته بندی‌های مختلف برای هر یک

از افراد خانواده‌ها در سامانه ثبت و پیگیری نمایند. از طرف دیگر افراد توانمند و خیرینی که می‌خواهند در هر کدام از این دسته بندی‌ها کمک کنند بعد از مشاهده و آگاهی از وضعیت نیاز تایید شده، انتخاب کنند کمکشان با کمترین تاخیر واسطه به دست چه کسی برسد.

اسـتارتاپ سایه

«سایه» تحت وب و دارای سایت ، اپلیکیشن و صفحات اجتماعی می‌باشد که در امر شبکه‌سازی خیریه‌ها، اگاهی رسانی، تسهیل‌گری اجتماعی و توانمندسازی مددجویان مراکز خیریه و نیازمندان مناطق محروم کشور فعالیت دارد. وجه تمایز “سایه” با استفاده از ظرفیت خیر عمومی افراد در سطح جامعه موجب تسهیل فرآیند کمک‌رسانی و شفافیت در این فرایند از هر جهت شده است و ظرفیت های بیشماری از خیرین توانمند و نهادهای مردم نهاد و تشکل های خیریه و کمک رسان را شکوفا می سازد.

برای اطلاع بیشتر می توانید به سایت سایه به نشانی www.sayeh.irمراجعه فرمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.