مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

در میدون پنجاه و هفتم چه گذشت ؟

0 92

“میدون”یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۴ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد. مینا مهرنوش ، حمیدرضا موثقی نیا ،علیرضا یونچی ، حجت الله عبدالملکی ، امیر شکوهی نیا داوران فصل جدید این برنامه هستند

قسمت پنجاه و هفتم (فصل دوم ) مسابقه میدون جمعه شب دهم مرداد با حضور شرکت کنندگان ذیل برگزار گردید

1.تولید بازی های دیجیتال

نام شرکت کننده : حبیب داستانی بنیسی
نام کسب و کار:  رسانه گستر بنیسی
سرمایه مورد نیاز:3 میلیارد ریال

معرفی

تولید بازی های فکری و رایانه ای یکی از مهمترین نیازهای امروز کشورهای مختلف است. باتوجه به اینکه اکثر کشورهای دنیا در زمینه تولید بازی فعال هستند نیاز است که در ایران هم افراد توانمند در این زمینه ورود کرده و محصولات متنوعی تولید کنند. اگرچه تاکنون نیز افراد زیادی در این حوزه کار کرده اند. یکی از این افراد آقای داستانی است که در مجموعه رسانه گستر بنیسی با تولید و عرضه محصولات متنوع به بازار توانسته به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.

اهداف مجموعه:

– مهیّاسازی محصولات مناسب برای تکمیل اوقات فراغت و سرگرم‌سازی افراد مختلف جامعه؛
– آموزش، ترویج و تکمیل مفاهیم دینی و ملّی به صورت غیر مستقیم؛
– برطرف‌سازی خلأهای شخصی و اجتماعی میان مفاهیم ارزشی و جوانان؛
– مقابله با تهاجم نرم دشمنان اسلام و ایران؛
– تقویت جبهۀ اسلامی و مقاومت در مقابل جبهۀ دشمن

برنامه مجموعه در ادامه کار:

1. تولید بازی های دیجیتالی فاخر ارزشی (رایانه ای، اندرویدی، صوتی و…)
2. ترجمه بازی های تولیدی به زبان های زنده و بر اساس زبان گفتاری جامعه هدف
3. بهره مندی از ظرفیت های مارکت ها و بسترهای موجود در سطح کشور و جهان برای انتشار بازی ها
4. تبلیغ بازی های تولیدی برای آشنایی مردم و مخاطبین با بازی های تولیدی
5. توزیع بازی های تولیدی
6. به روز رسانی و پشتیبانی گسترده از محصولات

آقای داستانی و همکارانشان برای رسیدن به این اهداف نیازمند سرمایه هستند. برای ادامه همکاری با این مجموعه از صفحه این شرکت در سایت میدون بازدید کنید .

2.بسته بندی خرما

نام شرکت کننده : علی اکبر محمدی
نام کسب و کار:  بسته بندی خرما آقای محمدی
سرمایه مورد نیاز: 40 میلیارد ریال

معرفی

خرما یکی از محصولات گرمسیری است که در برخی نقاط کشور تولید می شود. یکی از انواع خرماهای تولیدی خرمای زاهدی است. خرمای زاهدی میزان قند پایینی دارد، برای افراد دیابتی مناسب می باشد و این محصول در شیرینی فروشی ها به عنوان یک جایگزین برای خشکبار مثل پسته، بادام زمینی، خلال بادام و … استفاده می شود. چیپس خرمای زاهدی از جمله محصولات فرآوری شده است که می توان به جای قند در کنار چای مصرف کرد. همچنین در ماه مبارک رمضان تقاضای بسیار شدیدی چه از سوی بازار داخلی و حتی بازار خارجی برای این محصول وجود دارد.

باتوجه به مزایای مطرح شده و لزوم حفظ کیفیت خرما و همچنین ایجاد ارزش افزوده مناسب در زمینه فروش محصول در بازار داخل و خارج، بسته بندی خرما امری اجتناب ناپذیر است.

مزایای بسته بندی خرما:

بسته بندی خرما به عنوان یک ماده غذایی موثر از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا در صورتی که بسته‌بندی‌خرما به درستی انجام نشود، خرماها از بین می‌روند و افت کیفیتی شدیدی پیدا خواهند کرد. هدف اصلی در بسته‌بندی خرما اين است كه در فاصله زمانی انبارداری، حمل و نقل، توزيع و تا رسيدن به دست مصرف كننده مشخصات مهم خرما حفظ شده و از صدمات و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

آقای محمدی برای رسیدن به این اهداف نیازمند سرمایه هستند. برای ادامه همکاری با این مجموعه از صفحه این شرکت درسایت میدون بازدید کنید

3.تولید نهال پالونیا

نام شرکت کننده : امیرحسین حاجی باقر
نام کسب و کار:   تولید نهال پالونیا
سرمایه مورد نیاز : توافقی

معرفی

چوب یکی از اساسی‌ترین ملزومات مورد نیاز در صنایع مختلف است. محدود بودن منابع تأمین چوب و همچنین اجرای طرح تنفس جنگل باعث شده وابستگی کشور به واردات چوب روز به روز بیشتر شود. از طرف دیگر قاچاق چوب توسط سودجویان باعث تخریب جنگل‌ها شده‌است.

زراعت چوب در شرايط كنوني بعنوان يكي از راهکارهاي اساسي تأمين ماده اصلي صنعت چوب و فرآورده هاي آن در كشور از اهميت بالايي برخوردار است. نیاز سالانه کشور به چوب 6.5 میلیون متر مکعب است که با توجه به واحد‌های در حال احداث صنایع تا افق ۱۴۰۴ این میزان مصرف به ۱۳ میلیون متر مکعب می‌رسد.

یکی از راهکارهای تأمین چوب موردنیاز، کاشت درخت پالونیا است. در كشور ما حدود يك ميليون هكتار زمين مستعد كشت پالونيا وجود دارد كه با حمایت و ترویج کشاورزی مدرن در طي يك دوره زراعت چوب در اين مساحت 25 ميليون مترمكعب چوب صنعتي در سال قابل توليد است كه علاوه بر توليد ثروت، دو ميليون نفر صاحب شغل مي گردند.

چوب پالونيا مي تواند موجب توسعه اشتغال روستائيان و صنايع دستي روستايي از جمله ساخت قاشق چوبي، قندان، جاشمعي، دکوراسیون و ديگر ملزومات و صنايع چوبي گردد و همچنین از چوب این درخت برای مبلمان سازی، مداد سازی، پارکت، کابینت، دراور، جعبه سازی، کبریت سازی، اسباب بازی، وسائل موسیقی جعبه دار و نیز تجهیزات ورزشی مانند تخته شنا، اسکی، خلال دندان، صنعت هوا و فضا مانند گلایدر، پاراگلایدر، سازه های آبی، قایق و کشتی، خانه های چوبی ارزان، سبک ضد زلزله، زغال، باروت، ساخت کندوی عسل، عایق های حرارتی و ده ها مورد دیگر استفاده می شود.

نکته دیگر آنکه کود حاصل از برگ ها و گل های این درخت ویژگی های فراوانی دارد.

آقای حاجی باقر یکی از فعالان در زمینه کاشت درخت پالونیا است. برای همکاری با ایشان برای سرمایه گذاری و یا خرید نهال از صفحه این شرکت در سایت میدون بازدید کنید.

برای ارتباط با صاحبان کسب و کار و درخواست سرمایه گذاری به سایت میدون مراجعه فرمائید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.