مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

6 اپلیکیشن برتر برای مدیریت زمان

اپلیکیشن مدیریت زمان
0 36

در دنیای اپلیکیشن‌ها برای هر مشکلی راه‌حلی برای ما فراهم شده است . مدیریت زمان هم یکی از موارد بسیار مهم است که مورد توجه شرکتهای طراحی اپلیکیشن قرار گرفته است ، در ادامه 6 اپلیکیشن برتر برای مدیریت زمان را خدمتتان معرفی می نمائیم

زمان منبع حیاتی، محدود ،غیر قابل ذخیره می باشد ، اکثر افراد موفق من جمله دانشمندان ، ورزشکاران و مدیران بزرگ جهان همگی اذعان دارند که برا این منبع حیاتی ارزش فوق العاده ای قائل بوده اند و برای استفاده بهینه از آن برنامه ریزی و کنترل های خاص داشته اند ، به همین دلیل ابزارهایی برای استفاده بهینه از زمان توسعه یافته اند تا همگان بتوانند با سهولت بیشتری از زمانشان بهره کافی را ببرند

1.Remember the Milk

1.Remember the Milk

اولین نکته‌ای در مدیریت زمان تعیین اولویت برای فعالیت هاست. اپلیکیشن Remember the Milk بسیار بهتر از اپ Google Calendar محیطی برایتان مهیا می‌کند تا بدانید کدام کار از دیگری دارای اهمیت بیشتری است.

با این اپلیکیشن به‌سادگی می‌توانید فهرست‌های اولویت‌بندی‌شده خودتان را ایجاد، مدیریت و تگ‌بندی کنید و همچنین قادرخواهید بود لینک، مکان و غیره به آنها الصاق کنید. همچنین می‌توانید مدت زمانی تقریبی انجام هر کدام از کارهایتان را پیش یینی و در اپلیکیشن وارد نمایید.

به‌لطف قابلیت درک مکان جغرافیایی اپلیکیشن، Remember the Milk با ویژگی Smart List یا لیست هوشمندانه خود اموری را برایتان لیست می‌کند که در نزدیکی‌تان قرار دارند و امکان انجام آن را در همان لحظه دارید . در توضیح لیست هوشمندانه باید بگوییم تصور کنید انجام دادن برخی کارهایتان را به‌علت کمبود وقت اجبارا عقب انداخته‌اید. Smart List بر اساس مدت زمان گذشته یا بر اساس کلمات کلیدی آن کارها را برایتان لیست می‌کند.

ولی شاید بهترین ویژگی این اپلیکیشن سیستم یادآوری آن به وسیله ایمیل، پیامک و غیره است. همچنین، به‌دلیل متصل بودن این اپلیکیشن به سرورهای ابری، تمام موارد نوشته‌شده خود را بدون نیاز به تلفن هوشمند یا تبلت و از طریق وب‌سایت این محصول در دسترس دارید.

دانلود Remember The Milk (رایگان)

2.Any Do

2.Any Do

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت کارها Any.Do است که به شما امکان ایجاد لیست‌های روزانه و یادداشت‌برداری‌ها را می‌دهد. همچنین می‌توانید پروژه‌های گروهی‌تان را در این اپلیکیشن وارد کنید و برای همکاران پیغام یا فایل بفرستید. به وسیله Any.Do می‌توانید تماس برقرار کنید، پیامک بفرستید و حتی سفرهایتان را برنامه‌ریزی کنید.

اپلیکیشن Any.do رایگان است، ولی به نسخه Premium آن، که امکانات به‌مراتب بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد، با پرداخت ماهانه ۵ دلار می‌توانید دسترسی پیدا کنید.

دانلود Any.do (رایگان)

3.Google Keep

3.Google Keep


زمانی که به یادداشت‌برداری سریع در مواقع ضروری نیاز دارید، اپلیکیشن Google Keep بهترین گزینه است. با این اپلیکیشن می‌توانید صدای خودتان را ضبط کنید و رونویسی از آن را به اپلیکیشن بسپارید. همچنین امکان ساخت لیست، یادداشت‌برداری و حتی افزودن عکس به یادداشت‌های خود را در این اپلیکیشن دارید.

با ظاهر رنگارنگ و امکان تغییر اسم و رنگ هر یادداشت به‌خوبی می‌توانید کارهایتان را از یکدیگر تفکیک کنید و همچنین، به‌لطف امکاناتی که گوگل در اختیارتان گذاشته، قادرید پس از اشتراک‌گذاری موارد یادداشت‌شده پیشین در اپلیکیشن، تغییرات آن یادداشت را در لحظه مشاهده کنید. احتمالا لازم نیست ذکر کنیم که Google Keep با سرورهای گوگل سینک می‌شود و اطلاعات خود را در هر دیوایسی می‌توانید ببینید.

امکان ایجاد یادآور و الصاق مکان جغرافیایی از دیگر امکاناتی است که این اپلیکیشن کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و شما حتی با رایانه شخصی خود نیز به تمام موارد موجود در اپلیکیشن دسترسی دارید.

دانلود Google Keep (رایگان)

4.PlanMyDay

4.PlanMyDay


اپلیکیشن PlanMyDay هم از جمله برنامه‌هایی است که کمکتان می‌کنند کارهایتان را براساس درجه اهمیت اولویت‌بندی کنید. همچنین می‌توانید مدت زمانی را هم که صرف انجام دادن هر کاری می‌کنید در این اپلیکیشن ثبت و ضبط کنید. در این اپ امکان اتصال به اپلیکیشن‌های دیگر مانند Google Tasks ،Toodledo و Google Calendar نیز وجود دارد.

اپلیکیشن PlanMyDay رایگان است؛ البته برای در اختیار داشتن امکانات بیشتر باید از طریق پرداخت درون‌اپلیکیشنی آن هزینه‌های مربوط را بپردازید.

دانلود PlanMyDay (رایگان)

5.TimeTune Schedule Planner

5.TimeTune Schedule Planner 


اپلیکیشن TimeTune Schedule Planner فراتر از برنامه‌ریز عادی است. درواقع با استفاده از این برنامه و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد همیشه یک پله جلو‌تر از برنامه‌ریزی‌های روزانه خود خواهید بود.

علاوه بر امکانات مرسومی که این اپلیکیشن برای مدیریت کارها در اختیارتان می‌گذارد، به شما امکان برنامه‌ریزی و ارسال آن را به دیگران هم می‌دهد. نوتیفیکیشن‌های سفارشی نیز در این اپلیکیشن قرار داده شده تا به‌هیچ‌عنوان کاری را فراموش نکنید.

به‌طور کلی اپلیکیشن TimeTune Schedule Planner برای کارهایی همچون برنامه‌ریزی کلی و مدیریت فعالیت‌های روزانه طراحی و ساخته شده است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است. همچنین می‌توانید نمودار فعالیت‌های روزانه‌تان را برای بهبود عملکردتان مشاهده کنید.

دانلود TimeTune Schedule Planner (رایگان)

6.Prezi

6.Prezi


اگر اکثر مواقع به کار کردن از راه دور می‌پردازید، Prezi ابزاری فوق‌العاده برای این امر و مدیریت از راه دور شرکت شماست. اپلیکیشن Prezi امکاناتی را که در وبسایت prezi.com قرار دارد به‌خوبی به تلفن هوشمند و تبلت اندرویدی شما می‌آورد.

با Prezi به‌راحتی می‌توانید به‌وسیله دیوایس اندرویدی خود میان ارائه‌های دیگران بگردید و آنها را با دستورات لمسی کنترل کنید. فارغ از سایز نمایشگر، قادرید ارائه خود را از راه دور برای همکاران و کارمندان خود به وسیله اپلیکیشن Prezi به انجام برسانید.

شما می‌توانید بنا به نوع پلنی که انتخاب می‌کنید با پرداخت ماهانه ۵ تا ۱۳ دلار از امکان ذخیره آفلاین ارائه‌ها نیز در Prezi برخوردار شوید.

دانلود Prezi (رایگان)

GSM

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.