مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره آموزشی جامع بازرگانی و نشست پرسش و پاسخ در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی

0 28

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره با عنوان «دوره آموزشی جامع بازرگانی» و هم‌چنین یک نشست پرسش و پاسخ در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی برگزار می‌کند.

اتاق بازرگانی تهران در ادامه برنامه‌های آموزشی خود، برگزاری مجدد دوره آموزشی جامعه بازرگانی را در دستور کار خود قرار داده که در اواخر تابستان برگزار می‌شود. هم‌چنین در یک اقدام ابتکاری یک نشست پرسش و پاسخ در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی را هم در برنامه‌های آموزشی خود قرار داده است که می‌تواند شکل جدیدی از کارگاه‌های آموزشی باشد.

دوره آموزشی جامع بازرگانی

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران پس از چند مرحله برگزاری دوره آموزشی جامع بازرگانی که منجر به آشنایی فعالان اقتصادی با  فرآیندهای تجاری می‌شود، قصد دارد این دوره آموزشی را طی 60 ساعت  از نیمه شهریور ماه کلید بزند.

نخستین کلاس این دوره جامع روز 15 شهریور از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود و پس از آن روزها و ساعات این دوره، روزهای شنبه ساعت 16 تا 20 و پنجشنبه ساعت 9 تا 13 خواهد بود. لازم است، توضیح داده شود که این دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار شده و هدایت آن را جمعی از اساتید حوزه بازرگانی برعهده خواهند داشت.

نشست ویژه پرسش و پاسخ در حوزه حمل و نقل بین‌المللی

هم‌چنین موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران برای نخستین بار، نشست ویژه پرسش و پاسخ در رابطه با حمل و نقل بین‌المللی برگزار می‌کند. این نشست با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، روز پنجم مرداد ماه از ساعت 16  الی 18 در محل ساختمان آموزش اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره و نشست آموزشی، برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت ) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت،کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.