مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

مسابقه میدون با تغییرات جدید وارد میدان شد

0 47

فصل دوم برنامه میدون که با هدف شناسایی و حمایت از کارآفرینان برتر تولید می‌شود، پنجشنبه شب (۲۶ تیر) و جمعه (۲۷ تیر) با تغییرات جدید روی آنتن شبکه سه سیما رفت

تغییرات در تیم داوری

با توجه به تغییرات اخیر برنامه، علیرضا نبی، امیرحسین اسدی و پرویز کرمی که در فصل اول، برنامه را با قضاوت خود همراهی کرده بودند در جمع داوران این فصل حضور ندارند.

همچنین مینا مهرنوش و علیرضا یونچی که به عنوان داور در فصل اول حضور داشتند، همچنان در این تیم به قضاوت عملکرد شرکت کنندگان «میدون» می پردازند.داوران جدیدی که به این مسابقه اضافه شده اند عبارتند از امیر شکوهی نیا حوزه تخصصی مشاوره راه اندازی استارت آپ ، حمیدرضا موثقی حوزه تخصصی مشاوره کارآفرینی ،حجت الله عبدالملکی حوزه تخصصی مشاوره مدیریت کسب و کار

تغییر در شیوه داوری

شیوه داوری در«میدون» نیز تغییر کرده است؛ در فصل اول مسابقه ۵ داور حاضر در مسابقه، ۲۰ سکه در اختیار داشته که با توجه به عملکرد هر شرکت کننده از آنها استفاده کرده و فرایند امتیازدهی انجام می شد اما با آغاز فصل دوم «میدون»، هر داور برای هر شرکت کننده ۷ سکه در نظر می گیرد و داور با توجه به ایرادات عملکرد شرکت کننده در معرفی طرح کارآفرینانه خود از سکه های او کم می کند.

فصل جدید میدون

در ادامه هر شرکت کننده می تواند بعد از اجرا از عملکرد خود دفاع کند و آنگاه هر داور، اختیار دارد سکه هایی که از هر شرکت کننده کم کرده است به یک شرکت کننده اختصاص دهد و در نهایت برنده آن قسمت مشخص می شود.

همچنین در فصل اول رای هیات منصفه با رای هیات داوران، برندگان مسابقه را مشخص می کرد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، فصل دوم مسابقه «میدون» بدون حضور هیات منصفه برگزار می‌شود.

همچنین برندگان مسابقه «میدون» به صورت ماهانه معرفی خواهند شد. در حالی که در فصل اول، برندگان مسابقه به صورت هفتگی انتخاب می شدند.

مسابقه «میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی است که پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار ساعت ۲۲ شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.