مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

همایش آنلاین بورس و سرمایه‌گذاری توسط مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان برگزار میشود

موسسه ماهان
0 47

اولین و تخصصی‌ترین همایش در رابطه با موضوع بورس و سرمایه‌گذاری در ایران بر چهار محور “مدیریت استراتژیک،مدیریت بازاریابی، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری، مدیریت منابع انسانی و اداری” برنامه‌ریزی شده است.

درباره همایش بورس و سرمایه‌گذاری

 اولین و تخصصی‌ترین همایش در رابطه با موضوع بورس و سرمایه‌گذاری در ایران بر چهار محور “مدیریت استراتژیک،مدیریت بازاریابی، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری، مدیریت منابع انسانی و اداری” برنامه‌ریزی شده است.

درباره مخاطبان همایش

مخاطبان این همایش علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، سرمایه‌داران، مدیران عامل، مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها، شرکت‌های کارگزاری، شرکت‌های فعال در حوزه بورس، بانک، سرمایه‌گذاری، بیمه، عاملین خرید و فروش از جمله صرافی‌ها، علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌هایی از جمله بازار بورس، بازار اوراق بهادار، بازار مسکن، بازار ارز، بازار سکه و طلا، بازار کالا و غیره است.

درباره مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان

با توجه به اعطای سهام عدالت از سوی دولت به واجدین شرایط و همچنین با توجه به سیزده و نیم میلیون مخاطب بورس که در بازه زمانی دو ماه اول سال جاری اقدام به دریافت کد بورسی کردند، با توجه به حجم گردش مالی در سه ماه نخست سال 99. مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان تصمیم گرفت برای پاسخ به پرسش‌های مکرر علاقه‌مندان به موضوع بورس و سرمایه‌گذاری اولین و بزرگترین همایش تخصصی در زمینه بورس و سرمایه‌گذاری را به صورت آنلاین برگزار کند.

همایش آنلاین بورس و سرمایه‌گذاری

این همایش اولین دوره از همایش‌های بورس و سرمایه‌گذاری است و مطابق با برنامه تدوین شده توسط شورای سیاست‌گذاری مرکز سمینارهای ماهان همایش‌های بعدی نیز در بازه‌های زمان‌بندی شده اطلاع رسانی خواهند شد.

آزمون ریسک پذیری مالی و سرمایه‌گذاری:

علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند پیش از ثبت نام، در آزمون رایگان ریسک‌پذیری شرکت کنند. نتیجه این آزمون می‌تواند به شما کمک کند شناخت بهتری نسبت به شخصیت خودتان و بازار سرمایه‌گذاری مناسب برای خودتان داشته باشید. شرایط و نحوه شرکت در این آزمون متعاقباً اعلام می‌شود.

سخنرانان:
1. دکتر محسن صیقلی
2. دکتر احمد نظری مهرابی
3. مهندس مهدی سوری
4. …
5. …

اسامی سایر سخنرانان به زودی اعلام می‌شود.

 این همایش به صورت آنلاین برگزار می‌شود، لینک اختصاصی برای ثبت‌نام کنندگان ارسال می‌شود و با کلیک بر روی لینک دریافتی می‌توانند بر روی گوشی تلفن، تبلت، لپتاب، کامپیوتر و تلوزیون هوشمند که به اینترنت پر سرعت متصل باشد همایش را به صورت پخش زنده تماشا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمائید:
02186046231
02186046237
02186046281

لینک ثبت نام در وب سایت مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان


بدون نظر
  1. محمدشهبازی می گوید

    بادرودووقت بخیرخدمت عزیزان دست اندرکارهمایش،دراین بازارمتلاتم فعلی وسرگردانی بسیارزیادسرمایه های کوچک،همایش مذکوردرشناخت ازبازارسرمایه، ریسک واستفاده ازبازاربورس وسرمایه گذاری می تواندتاثیربسزایی داشته باشد.ایزد توان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.