مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

فراخوان سومین جشنواره فرهنگی امین‌ الضرب

0 56

این جشنواره در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای و مستند با موضوع کارآفرینی در بخش خصوصی برگزار می‌شود و شامل شش بخش تیتر، گزارش تحلیلی- توصیفی، گزارش خبری، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه و چندرسانه‌ای است که در رسانه‌های چاپی، آنلاین و ویدیویی – تلویزیونی به انتشار رسیده است.

تعمیق توسعه و رشد اقتصادی کشورها همبستگی عمیقی با توسعه فرهنگی و بهبود جنبه‌های مختلف فرهنگ آن‌ها دارد. ارتباط اقتصاد و فرهنگ در ایران نیز مثل هر کشور با تاریخ طولانی و فرهنگی غنی ریشه‌دار است.

بخش خصوصی ایران اعتقاد دارد که اگر توسعه اقتصادی بتواند همپای توسعه فرهنگی پیش رود، می‌تواند عمق و کیفیت بسیار بهتری داشته باشد و در نهایت به توسعه پایدار در همه ابعاد جامعه بینجامد. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مسیر انجام مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود و نیز گسترش فرهنگ عمومی کارآفرینی و پاسداشت اهالی فرهنگ، دومین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب را برگزار می‌کند.

این جشنواره در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای و مستند با موضوع کارآفرینی در بخش خصوصی برگزار می‌شود و شامل شش بخش تیتر، گزارش تحلیلی- توصیفی، گزارش خبری، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه و چندرسانه‌ای است که در رسانه‌های چاپی، آنلاین و ویدیویی – تلویزیونی به انتشار رسیده است. خبرنگارانی که آثارشان از ابتدای تیر ماه 1398 تا اول تیر 1399 منتشر شده باشد، می‌توانند تا 20 تیر 1399 با پرکردن فرم فراخوان در وب‌سایت دبیرخانه جشنواره فرهنگی امین‌الضرب در این جشنواره شرکت کنند.

پس از به اتمام رسیدن مهلت فراخوان و دریافت و تایید آثار، هیات داوران جشنواره متشکل از چهره‌های فرهنگی فعال در بخش خصوصی کشور آثار را ارزیابی می‌کنند و پس از جمع‌بندی نهایی، در سومین جشن فرهنگی امین‌الضرب در مرداد ماه 1399 رتبه‌های برتر هر بخش معرفی می‌شوند و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد. علاقمندان به رقابت در این جشنواره می‌توانند در صورت احراز شرایط شرکت در آن، با تکمیل فرم‌های مربوطه آثار خود را برای دبیرخانه ارسال فرمایند.

شرایط ارسال اثر در جشنواره فرهنگی امین‌الضرب:

* موضوع اثر باید درباره کارآفرینی در بخش خصوصی یا فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی باشد.
* تاریخ انتشار اثر باید در بازه زمانی اول تیر ۱۳۹8 تا اول تیر ۱۳۹9 باشد.
* آثار شرکت‌داده‌شده در جشنواره باید در قالب یکی از بخش‌های شش‌گانه زیر در قالب منتشرشده به‌صورت چاپی یا آنلاین باشند:
   ــ گزارش تحلیلی ــ توصیفی
   ــ گزارش خبری
   ــ سرمقاله یا یادداشت
   ــ مصاحبه
   ــ تیتر
   ــ چندرسانه‌ای (عکس، اینفوگرافیک، ویدیوی خبری، گرافیک متحرک، پادکست)

* هر فرد می‌تواند برای هر بخش تنها سه اثر ارسال کند و یک اثر نمی‌تواند در دو یا چند بخش شرکت داده شود. تنها یک اثر از هر فرد در هر بخش به مرحله بعدی داوری راه خواهد یافت.

* آثار چاپی باید طوری ثبت شوند که لوگوی رسانه، نام نویسنده و تاریخ انتشار در آن مشخص باشد. آثار آنلاین نیز باید دارای لینک مستقیم به رسانه منتشرکننده خود باشند، به‌طوری که نام نویسنده و تاریخ انتشار در صفحه آن‌ها مشخص باشد. آثاری که دارای نام نویسنده نیستند، در صورتی داوری خواهند شد که رسانه منتشرکننده آن‌ها کتباً مؤلف‌بودن آنان را در آن اثر تایید کرده باشد.

* شرکت در داوری منوط به تکمیل فرم ثبت اثر و دریافت کد رهگیری برای هر شرکت‌کننده است. شرکت‌کنندگان در بخش چندرسانه‌ای باید پس از تکمیل فرم و دریافت کد رهگیری، آثار خود را به‌صورت فیزیکی به دبیرخانه تحویل دهند یا با پست به دبیرخانه ارسال فرمایند.

لینک ثبت نام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.