مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

اجرای مرحله «سازگاری با کرونا» به معنای عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیست

0 15

رییس‌جمهور تاکید کرد: همه باید بدانند که اجرای مرحله «سازگاری با کرونا» هرگز به معنای کمرنگ شدن مقابله با این بیماری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه نیست و باید همچنان نسبت به رعایت آنها اهتمام داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،  حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز جمعه در گفت‌وگو با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید تلاش کنیم تا مرحله سوم مدیریت مقابله با بیماری کووید۱۹ تحت عنوان «سازگاری با کرونا» نیز با رعایت کامل تمامی دستورالعمل‌ها،  ارائه آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی لازم و کافی، به بهترین شکل در کشور اجرا شود تا زندگی، معیشت و سلامت مردم توامان با هم حفظ شود.

وی با بیان اینکه باید همه دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط نسبت به چگونگی اجرای برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مرحله آگاهی داشته باشند، اظهار داشت: هدف از اجرای مرحله سازگاری با کرونا، تامین سلامت مردم و حفظ جان آنان در کنار فعالیت پویای کسب و کارها است.

رییس‌جمهور با اشاره به افزایش نسبی آمار ابتلا به کرونا در برخی استان‌ها و شهرها، تصریح کرد: باید با همکاری کمیته تبلیغات ستاد ملی مقابله با کرونا سیاست‌های آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی تقویت شده و صداوسیما، رسانه‌ها و فضای مجازی همانند روزهای اولیه شیوع این بیماری در راستای رعایت دستورالعمل‌ها فعالیت کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت‌وگو گزارشی از آخرین وضعیت کشور در مقابله با کرونا و مباحثی که قرار است در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شود به رییس‌جمهور ارائه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.