مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

استراتژیست ارشد آمریکایی به پروژه شکست ترامپ ملحق شد

0 25

استوارت استیونز استراتژیست ارشد سابق میت رامنی سناتور آمریکایی در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۱۲ گفت، به پروژه ای ملحق شده که قصد شکست دادن دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا را در انتخابات آینده دارد.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، «پروژه لینکلن» پروژه کمیته اقدام سیاسی است که توسط گروهی از جمهوریخواهان کارکشته راه اندازی شده است.

استیونز در مصاحبه با واشنگتن پست گفت که همکاری با این گروه احتمالا تنها تلاش سیاسی او در زمان باقی ماننده تا پایان سال است و وی به اعضای این گروه درباره روش های تبلیغاتی و راهبردی ضد ترامپ مشاوره خواهد داد.

وی گفت این گروه نشان داده که موثر بوده است. آنها به جمهوریخواهان یادآوری می کنند که الزاما نباید به این شیوع عمل کنند و اصولی را به جمهوریخواهان یادآوری می کند که این حزب از مدتها قبل بر آن تاکید داشته است.

وقتی از استیونز پرسیده شد که آیا ممکن است سناتور میت رامنی را که گاه از سیاست های ترامپ انتقاد می کند به پروژه لینکلن دعوت کرد گفت: نه قابل تصور نیست.

رهبری پروژه لینکلن را استراتژیست هایی همچون جان ویوِر، ریک ویلسون، استیو اشمیت و جنیفر هورن رئیس سابق کمیته امور خارجه جمهوریخواه نیوهمپشایر برعهده دارد که سال گذشته با همکاری استیونز اداره کمپین انتخاباتی بیل ولد فرماندار سابق ایالت ماساچوست را برعهده داشت. جورج کانوی وکیل آمریکایی و همسر مشاور کاخ سفید کالین کانوی نیز در این گروه عضو است.

ویور در یک پیام که از طریق پست الکترونیک به واشنگتن پست ارسال شده است، نوشت: استیونز یک «استاندارد طلایی» است و «ملحق شدن او به ما در پروژه لینکلن در یک پست اصلی» می تواند به این گروه کمک کند تا رای دهندگان را قانع کند «ترامپ باید به همراه همه کسانی که او را همراهی می کنند» شکست بخورد.

استیونز در کمپین های انتخابات ریاست جمهوری و کنگره تجربه ای چند ساله دارد و با جورج دبلیو بوش رئیس جمهوری پیشین آمریکا و باب دوول نامزد ریاست جمهوری و سناتور سابق جمهوریخواه همکاری داشته است.

اوایل ماه جاری، پروژه لینکلن آگهی تبلیغاتی ضد ترامپ منتشر کرد که خشم رئیس جمهوری آمریکا را برانگیخت. ترامپ در مجموعه توئیت هایی کمیته اقدام سیاسی مسئول انتشار این آگهی و رهبران پروژه لینکلن را به باد انتقاد گرفت و آنها را «بازنده» و «وقیح» توصیف کرد.

این آگهی از نحوه مدیریت ویروس کرونا در دولت ترامپ انتقاد می کرد و در فضای مجازی دست به دست شد و پروژه لینکلن ظرف چند روز حدود ۲ میلیون دلار از ۲۵ هزار نفر از کمک کنندگان دریافت کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  ۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) برای انتخاب رئیس‌جمهوری و معاون او برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.