مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

اعلام زمان آغاز هفتمين دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب در سال 1399

0 37

رئیس کمیته اجرایی از شروع هفتمين دوره نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ايراني سال 1399 از 15 اردیبهشت ماه خبر داد.
اسدی ضمن اشاره به برنامه های اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد.

اسدی ضمن اشاره به اجراي نظرسنجي این دوره جشنواره در بستر شبكه اجتماعي اينستاگرام اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. لذا هواداران برندها مي توانند با مراجعه و عضويت در صفحه رسمي جشنواره در اينستاگرام با عنوان @irantopbrands‌ ضمن ثبت راي به برندهاي محبوب خود، در قرعه كشي جوايز ويژه اين جشنواره نيز شركت نمايند.

ایشان همچنين با تاكيد بر شرايط موجود در حمايت از توليد داخلي اعلام کرد: در سال جاري نظرسنجي اين جشنواره محدود به برندهاي ايراني خواهد بود و لذا برندهاي محبوب ايراني سال 1399 در هر يك از گروههاي نظرسنجي بر اساس آراي نظرسنجي مردمي، بلافاصله پس از اتمام نظرسنجي در آن گروه، به اطلاع عموم مردم رسانده خواهند شد. بديهي است همچون سالهاي گذشته با اهداي نشان زرين برند محبوب ايراني از اين برندهاي خوشنام و محبوب مردم نيز تقدير به عمل خواهد آمد.

در نهايت ایشان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در این رویداد بزرگ ملی اعلام کرد: در سال جاري با توجه به رويكردهاي موجود در توجه و تاكيد بر توليد داخلي و لزوم حمايت همه جانبه مردم از اين تلاشگران صنعت، از همه مردم ايران دعوت مي نماييم تا ضمن شركت در اين نظرسنجي و دعوت از سايرين، كمك نمايند تا با شناسايي و تقدير از برندهاي خوشنام و محبوب ايراني، بتوانيم پاسخگوي تلاشهاي ارزشمند اين تلاشگران صنعت باشيم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.