مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

آخرین مهلت ثبت نام دوره Post – Dba آینده نگاری

0 19

دپارتمان آینده نگاری موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران، می کوشد از راه آموزش و گسترش مفاهیم آینده پژوهانه، مدیران و استراتژیست ها را در مسیر موفقیت و رویارویی با آینده کمک کند

معرفی دوره

دوره Post DBA (مدیریت حرفه ای کسب و کار) با بسط دادن دانش مدیریتی و مجهز کردن مدیران با مهارت های مختلف مدیریتی، آنان را برای ایفای نقش رهبر کلیدی پرورش می دهد. این دوره برای افرادی طراحی گردیده است که در تلاش اند تا برای بهبود عملکرد کلی یک سازمان در فضای رقابتی امروز مشارکت نمایند.

شرکت در دوره Post DBA از مدیران، افرادی متخصص و کارآمد خواهد ساخت که با تکیه بر تجربه‌ی کاری خویش و دانش و راهکارهای کسب‌شده در این دوره قادر خواهند بود تا فعالیت حرفه‌ای خود را به مراحل بالاتر ارتقا دهند.

دپارتمان آینده نگاری موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران، می کوشد از راه آموزش و گسترش مفاهیم آینده پژوهانه، مدیران و استراتژیست ها را در مسیر موفقیت و رویارویی با آینده کمک کند. از آنجایی که رسالت اصلی این دپارتمان، آموزش روش های آینده نگاری در عرصه نظریه، عمل و تربیت مدیرانی فرصت شناس و کارآمد برای آینده است، این دپارتمان اقدام به برگزاری دوره های Post DBA با گرایش آینده نگاری نموده است. در این دوره مدیران با پیشرفته ترین روش های مدیریت در حوزه مدیریت اجرایی با رویکرد آینده پژوهانه آشنا خواهند شد.

اعطای مدرک رسمی

پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره به دانش آموختگان گواهینامه Post DBA، مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء خواهدگردید.

آخرین مهلت ثبت نام دوره Post – Dba آینده نگاری

با توجه به ظرفیت محدود هر دوره، اولویت حضور در کلاس با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را نهایی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر روزهای فرد با شماره تلفن ۲۲۰۲۵۶۱۷-۰۲۱ و یا ۰۹۳۶۹۸۲۰۹۲۷ تماس حاصل نمایید.

ثبت نام از طریق سایت موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران نیز مقدور می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.