مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

شبکه شاد به حدود ۱۰ میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است

0 18

وزیر آموزش و پرورش در پیامی توئیتری در حساب خود گفت: شبکه شاد(شبکه آموزشی دانش‌آموزی) به حدود ۱۰ میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در پیامی با انتشار عکسی از  مشارکت والدین در امر آموزش، اظهار داشت: یک پدر مهربان از چادرنشین‌های عشایر “در میان خراسان جنوبی” ایران سرفراز در حال نصب برنامه شاد برای فرزندش.

وی افزود: شبکه شاد به حدود ۱۰میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.

به گزارش ایرنا، تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ادامه دار شده است و هر چند آموزش و پرورش سعی کرد با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی روند آموزش تعطیل نشود، اما آموزش در تلویزیون نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را مرتفع کند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داده بود که پس از گذشت یک ماه از وعده وزیر سرانجام شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان «شاد»  آماده شد و در خدمت نظام آموزشی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.