مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

آموزش مجازی BPMN و BPMS با تخفیف ویژه

BPMN و BPMS را آنلاین یاد بگیرید!
0 40

برای پیشگیری ویروس کرونا در کشور، آکادمی فراگستر در راستای مسئولیت اجتماعی خود و پایبندی به اهداف سازمانی، اقدام به برگزاری دوره‌های اموزشی مدلسازی(BPMN) و پیاده سازی فرایندهای کسب و کار (BPMS)به صورت آفلاین و مجازی با تخفیف بسیار ویژه کرده است.

تعطیلی و خانه نشینی این روزها تبدیل به یک توفیق اجباری شده است. پس، بهتر است این روزها و لحظه‌ها را تبدیل به فرصت یادگیری کرد.

BPMN و BPMS را آنلاین یاد بگیرید!
BPMN و BPMS را آنلاین یاد بگیرید!

حالا که باتوجه به شیوع ویروس کرونا روزها پر شده از ساعت‌های خالی از فعالیت برای رعایت سلامتی خود و اطرافیان، حتی نمی‌توان برنامه‌های عادی زندگی خود را حضوری پیگیری کرد و مجبور هستیم بیشتر در منزل بمانیم ، بهترین فرصت برای یادگیری و کسب مهارت از طریق دوره‌های اموزشی آفلاین و مجازی است، تا در سال جدید با دانش و مهارتی که بدست می‌آید توانایی‌های خود را اثبات و به بازار کار حرفه‌ای‌ها پیوست.

آکادمی فراگستر بعنوان یکی از قطب‌های اصلی آموزش مدیریت فرآیندهای کسب و کار در کشور، با هدف توسعه فرهنگ استفاده از BPM در سازمان‌‌ها و آموزش نیروهای متخصص در این زمینه و تکریم مسئولیت اجتماعی خود در قبال افراد جامعه، دوره‌های آموزش مجازی در زمینه مدلسازی و پیاده سازی فرآیندها را از تاریخ 20 اسفند 98 تا 31 فروردین 99 برگزار می‌کند.

در این بازه زمانی فراگیران می‌توانند از صفر تا صد مدلسازی فرایندها با استاندارد BPMN2.0 و همچنین پیاده سازی فرایندهای کسب و کار (BPMS) را با شرایط و تخفیف‌های استثنایی و ویژه تا 50 درصد تخفیف به صورت مجازی در 12 ساعت در هر زمان و مکانی فرا گیرند و دانش و مهارت لازم را برای ورود به بازار کار یا ارتقاء شغلی و درآمدی برای سال جدید کسب کنند

همین الان از تخفیف‌ها استفاده کنید

همچنین فراگیران در انتهای هر یک از دور‌ه‌های آموزشی، با شرکت در آزمون آنلاین مهارت‌ها و دانش اکتسابی خود را ارزیابی و گواهینامه دوره آموزشی دریافت می‌کنند.

 برای اطمینان از کیفیت محتوای دوره‌های آموزشی BPMNو BPMS، تا 10 روز ، هر روز یک جلسه آموزشی را رایگان در ایمیل دریافت کنید 

فهرست خدمات آکادمی فراگستر با تخفیف بسیار ویژه

فراگیران و متقاضیان یادگیری مدلسازی وپیاده سازی فرآیندها می‌توانند در این فرصت محدود مستندات و فیلم‌های آموزشی را که شامل لوح فشرده آموزش (BPMS+BPMN) و کتاب‌های چاپی مدلسازی و پیاده سازی فرآیندها است را تا 50% تخفیف خریداری و تهیه کنند. 

شایان ذکر است آکادمی فراگستر برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل به شرکت در کلاس‌های حضوری مدیریت فرآیندها دارند امکان رزرو رایگان دوره‌های درخواستی و بهره‌مندی از تخفیفات بسیار ویژه را فراهم کرده است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.