مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دورهمی چهلنما / نقد و بررسی فیلم ترمینال

0 45

چهلنما(تحلیل مدیریتی فیلم)، از جمله برنامه های خاص مدیران ایران است که از سال 90 در سازماهای مختلف و به شکل های مختلف اجرا شده است .در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از سازمانها قرار گرفته است و بازخورد بسیار خوبی را در جمع های مختلف از مدیران شرکت و سازمانهای مختلف دریافت کرده است .

در این گزارش، آمارهای تحلیلی تازه‌ای از جمله دسته‌های پرتقاضا و کم‌ رقیب در برنامه‌ها و بازی‌ها، حجم پراکندگی یا تمرکز درآمد در هر دسته و نیز بیشترین واژه‌ها و برندهای جستجو شده در بازار ارائه شده است.

یکشنبه آخر ماه بهمن 98 را به یک برنامه ی خوب و متفاوت اختصاص داده ایم به نام چهلنما 

چهلنما نامی خاص از مجموعه روشهای مدرن آموزشی مدیران ایران است  که در آن ابتدا یک فیلم سینمایی مشاهده می کنیم و سپس با تحلیل مدیریتی فیلم به اتفاق شرکت کنندگان در برنامه مطالبی ارزشمند و به یادماندنی را به همراه فیلم داستان بیان می کنیم . 

چهلنما(تحلیل مدیریتی فیلم)، از جمله برنامه های خاص مدیران ایران  است که از سال 90 در سازماهای مختلف و به شکل های مختلف اجرا شده است .در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از سازمانها قرار گرفته است و بازخورد بسیار خوبی را در جمع های مختلف از مدیران شرکت و سازمانهای مختلف دریافت کرده است .

برنامه نشست بهمن ماه باشگاه مدیران ایران به شرح زیر است :

–  شبکه سازی اولیه  
– معرفی و آشنایی با چهلنما (تحلیل مدیریتی فیلم) دکتر شاهین شاکری 

– مشاهده ی  فیلم ترمینال به اتفاق
– تحلیل مدیریتی و تبادل نظر در مورد فیلم 
– ارتباط با سایر مدیران و شبکه سازی 
– ضیافت شام 

لطفا برنامه ریزی بفرمایید که حتما ساعت 17:30 در محل نشست حضور داشته باشند تا بتوانید از تمام برنامه استفاده بفرمایید و از حضور ارزشمند شما در تمام بخش ها بهرهمند شویم .

چهلنما ، تحلیل مدیریتی فیلم از جمله روش های آموزش مبتنی بر سرگرمی است که در دنیای مدرن طرفداران بسیار زیادی دارد . 

ثبت نام در برنامه 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.